Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روش های درمان اعتیاد بسته به نوع ماده مخدر مصرفی، دوز و سابقه مصرف متفاوت است، افزود: سم زدایی یکی از روش های درمان اعتیاد است که شامل سم زدایی تدریجی، سریع و فوق سریع است که روش فوق سریع مختص جوانان زیر ۴۰ سال و در شرایط بیمارستان توسط نیروی انسانی متخصص دوره دیده انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترک اعتیاد با استفاده از داروهای خاص از جمله متادون نیز از روش‌های دیگر درمان است که در مراکز تحت پوشش و توسط متخصص انجام می گیرد؛ اما مساله مهم این است که درمان اعتیاد، فعالیتی تیمی و ترک دادن معتاد همکاری روانشناس، مددکار، پزشک، خانواده معتاد را می طلبد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به درمان اعتیاد به مواد صنعتی از جمله شیشه و گل اظهار کرد: مصاحبه روانشناسی و شرکت در جلسات "NA" در پاک ماندن فرد معتاد بسیار موثر است که در این راستا بهزیستی نیز مراکزی را در اختیار معتادان بهبودیافته قرار داده است.

فریور بااشاره به تبلیغات استفاده از روش‌های نوین سریع برای درمان اعتیاد تاکید کرد: این روشها وجهه علمی ندارند و درمان‌های نوین اعتیاد باید در مراکز مجاز بهداشت و درمان و در بهزیستی توسط متخصصان انجام شود و افراد از هرگز اقدام خودسرانه برای سم زدایی و درمان اعتیاد پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اعتیاد از جمله مهمترین معضلات جامعه امروز به شمار می رود.

برچسب‌ها اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی ارومیه مراکز ترک اعتیاد اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی ارومیه مراکز ترک اعتیاد اعتیاد آذربایجان غربی درمان اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی