Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران در گفتگو با فارس درباره وقوع تصادف در بزرگراه شهید همدانی، اظهار داشت: این حادثه 6:15 صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی، نرسیده به بزرگراه آزادگان به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از تماس از طریق سامانه 125 به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد یک دستگاه ون با 8 سرنشین با یک سواری 405 برخورد کرده است و پس از آن پژو 405 نیز با سمند برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: 6 مسافر سواری ون و راننده پژو 405 در این حادثه مصدوم شدند و همه مصدومان جهت درمان به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف ون سمند جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر