Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره عملکرد شهرداری در روزهای پایانی اظهار داشت: مدیران شهرداری به جای اینکه مصوبات جدید را مدنظر قرار دهند و لایحه نو بدهند بهتر است مصوبات قبلی شورا را اجرا و تکمیل کنند.

وی ضمن مخالفت با یک فوریت لایحه مجوز فروش و تصویب معامله ملک به فدراسیون فوتبال به صورت 25 درصد نقد و اقساط 5 ساله، گفت: این موضوع با هیچ منطقی سازگاری ندارد و مصداق واقعی بذل و بخشش منابع شهر محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید در روزهای پایانی تصمیماتی با پیامدهای مالی در 4 سال بعد بگیریم؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبات شورا تا کنون به درستی توسط شهرداری مدنظر قرار نگرفته است گفت: انتشار اطلاعات شهرسازی توسط شهرداری تکمیل نشده و عوارض پرداختی هر پروانه نیز در وب‌سایت شفاف به صورت عمومی منتشر نشده است این در حالی بوده که ما پیگیر این قضیه بوده‌ایم و شهرداری اقدامی انجام نداده است.

 آروین با بیان اینکه شهرداری اخیرا مجوز واگذاری یک ملک یا دریافت مجوز معامله خارج از تشریفات قانونی را به صحن شورا می‌آورد گفت: ما در این 4 سال این کارها را انجام نداده‌ایم چنین رویه‌ای قابل نقد است و واقعا جای سوال دارد.

علیرغم مخالفت برخی از اعضای شورای شهر یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.

اساسنامه صندوق بازنشستگی شهرداری به کجا رسید؟

در ادامه همچنین حسن رسولی در تذکری به شهرداری تهران درباره اساسنامه صندوق بازنشستگی شهرداری گفت: از حناچی خواستاریم نسبت به تهیه و ارسال لایحه اساسنامه صندوق بازنشستگی و ساختار تشکیلاتی حوزه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا اقدام کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: این موضوع سبب خواهد شد که ادامه فعالیت صندوق بازنشستگی شهرداری با مشکل قانونی روبه‌رو نشود و ساختار طبق ماده 4 آئین‌نامه استخدامی سیر مراحل قانونی خود را طی کند و حناچی باید به فوریت نسبت به این تکلیف قانونی اقدام کند.

وی گفت: در تبصره سوم ماده واحده مصوبه اساسنامه‌های ۱۹ سازمان، شهرداری موظف شده است حداکثر تا 31 اردیبهشت امسال نسبت به تهیه و ارسال لایحه اساسنامه صندوق بازنشستگی به شورای اسلامی شهر تهران اقدام کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن رسولی عضو شورای شهر تهران صندوق بازنشستگی شهرداری اساسنامه صندوق بازنشستگی شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳