Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم خواستار روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان خمیر افزود: در مجموع بودجه عمرانی شهرستان بندرخمیر امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۷۳ درصدی داشته است.

وی ابرازداشت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی شهرستان بندرخمیر امسال از ۱۶۰ به ۲۵۵ میلیارد ریال و اعتبارات استفاده متوازن از ۱۵۰ به ۲۵۳ میلیارد ریال رسیده است که افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته برنامه ریزی بندرخمیر اولویت توزیع اعتبارات در سالجاری را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و اظهارداشت: بخش حمل و نقل و آب، بیشترین اعتبارات این شهرستان در سالجاری را به خود اختصاص داده اند.
خواستار ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته به شهرستان خمیر حدود  ۶۹ درصد جذب شده است.
وی با اعلام اینکه آخرین مهلت جذب اعتبارات سال ۹۹ پایان تیرماه امسال است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی زمانی که اعتباری به دستگاه تخصیص داده می‌شود باید با پیگیری نسبت به جذب آن اقدام کنند.
فرماندار خمیر همچنین با یادآوری ظرفیت‌های قانون بودجه کشور، تحرک بیشتر دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و گفت: تنها حدود ۱۵ درصد از بودجه کل کشور از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع می‌شود و ۸۵ درصد این اعتبارات به‌ صورت ملی توزیع می‌شود و مدیران باید پیگیری و مطالبه‌گری کنند تا سهم شهرستان از این بخش محفوظ بماند.
فرماندار خمیر در پایان از روسای اداراتی که موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات در سال گذشته قدردانی کرد.

شهرستان بندرخمیر در ۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها طرح های عمرانی اشتغال زایی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی اشتغال زایی هرمزگان طرح های عمرانی اشتغال زایی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن