Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های امداد و نجات توانستند اجساد دو قربانی دیگر را از زیر آوار ساختمان بلندی که چند روز قبل در ایالت فلوریدای آمریکا ریزش کرد، خارج کنند و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه تاکنون به ۱۱ تن رسیده است.

به گزارش ایسنا، نیروهای امداد و نجات با گذشت چند روز از زمان وقوع حادثه ریزش بخشهایی از یک ساختمان در شهر میامی در ایالت فلوریدا همچنان در تلاش برای یافتن مفقودین این حادثه هستند و روز گذشته (دوشنبه) توانستند اجساد دو قربانی دیگر را از میان آوار بتن و فولاد بیرون بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۱۱ تن در این حادثه جان خود را از دست داده و ۱۵۰ نفر دیگر نیز در لیست مفقودین قرار دارند.

بارش باران برای ساعتی عملیات آواربرداری از محل ریزش این ساختمان ۱۲ طبقه را متوقف ساخت. از ساعات اولیه وقوع حادثه که روز پنج شنبه اتفاق افتاد تاکنون هیچ یک از ساکنان این ساختمان زنده از میان آوار بیرون کشیده نشده اند.

نیروهای امداد با کمک تجهیزاتی همچون جرثقیل، سگهای زنده یاب و دستگاه های اسکنر در تلاش هستند تا در میان آوار، نشانه ای از حیات ساکنان این حادثه را ردیابی کنند، هر چند با گذشت زمان امیدها برای زنده یافتن آنان کمتر می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آنچه که موجب ریزش این ساختمان ۴۰ طبقه شده است تحت بررسی قرار دارد اما توجهات به گزارش مهندسی جلب شده که حاکی از مشکلات ساختاری و فرسودگی زیرساختی در این ساختمان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریزش ساختمان كشته آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است