Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@10:32:58 GMT

کشته شدن یک دختر 9 ساله+جزئیات

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۰۹۷۶

کشته شدن یک دختر 9 ساله+جزئیات

یک دختر 9 سال در یک حادثه تیراندازی در ایالت «کارولینای شمالی» قربانی شد و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش برنا به نقل از العالم، اواخر شب گذشته (دوشنبه) به وقت محلی، در یک حادثه تیراندازی مرگبار در یک منطقه مسکونی در ایالت «کارولینای شمالی»، یک دختر ۹ ساله جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پست» در این خصوص گزارش کرد، یک دختر ۹ ساله در یک حادثه تیراندازی که در آن مظنون‌هایی سوار بر دو خودرو به سمت ساختمان‌هایی در یک منطقه مسکونی در کارولینای شمالی تیراندازی می‌کردند، جان خود را از دست داد و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیراندازی خودرو تیراندازی کارولینا یک دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه