Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار تخصصی «سمفونی سرفه‌ها ۳» ه مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت برگزار خواهد شد.

موزه صلح تهران، مرکز حقوق کیفری بین‌المللی ایران، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، دبیرخانه ایرانی شهرداران صلح و انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، وبینار تخصصی «سمفونی سرفه‌ها ۳» را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبینار روز چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۴ بر بستر زوم با لینک ورود: https://zoom.us/j/۹۱۹۹۰۷۸۳۷۵۲ قابل مشاهده است. حضور در این برنامه برای تمامی علاقمندان آزاد است و به دانشجویان و علاقمندان به حقوق توصیه می‌شود. برای شرکت در برنامه، نیازی به ثبت‌نام نیست.

موضوعات و سخنرانان به این شرح است: «ظرفیت سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی در پیگیری حقوق جانبازان شیمیایی: سیدمهدی پارسایی، کارشناس سیاسی مرجع ملی کنوانسیون منع سلاح‌های شیمیایی»، «امکان‌سنجی طرح مسئولیت دولت‌های حامی عراق در حملات شیمیایی:️  دکتر حسین سادات میدانی، عضو هیات علمی دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه»، «پیگرد کیفری عاملان حملات شیمیایی عراق در مراجع ملی و بین‌المللی: ️دکتر محمدهادی ذاکر حسین، عضو هیات علمی دانشگاه تهران»، «اقدامات انجام شده توسط انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت: عبدالرحیم کریمی واحد، رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومین شیمیایی سردشت»، «سرگذشت یک جانباز شیمیایی: شبنم شیخی، جانباز شیمیایی ۶۵ درصد» و «اقدامات سازمان‌های مردم نهاد در ارتباط با قربانیان سلاح‌های شیمیایی: ️سحر تفرشی، عضو هیات اجرایی موزه صلح تهران.»

ایسنا/ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان