Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محموله جدید واکسن کرونا آخر هفته وارد خراسان‌جنوبی می‌شود و شهروندان عزیز از جهت تأمین واکسن نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: واکسن سینوفارم در بیرجند به اتمام رسیده ولی در شهرستان‌ها واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف‌زاده گفت: سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این است که اگر سالمندی برای واکسن به مراکز تزریق مراجعه کرد او را برنگردانیم ولی با رسیدن محموله جدید حتماً براساس اولویت‌ها واکسیناسیون را ادامه خواهیم داد.

وی اظهارکرد: از همه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم که برای تزریق دوز دوم واکسن حتماً منتظر پیامک باشند و مطمئناً تزریق دوز دوم تمام افرادی که دوز اول را زده‌اند، براساس نوبت انجام می‌شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: تمام توصیه‌هایی که صورت می‌گیرد در راستای پیشگیری از تجمع و حفظ سلامت سالمندان عزیز انجام می‌شود.

شریف‌زاده با اشاره به اینکه همچنان مطمئن‌ترین راه حفظ سلامت خود از ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی و شست و شوی مکرر دست‌ها است، یادآورشد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان‌های همسایه از همه عزیزان درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

کد خبر 5246713

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 قوه قضاییه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل هفته قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا واکسن کرونا کنکور سراسری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود