Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم پدیده در خصوص علت اعتراض این باشگاه به داور دیدار این تیم با سایپا توضیح داد.

حسین بادامکی سرپرست تیم پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور بیان کرد: بازی سختی بود. ما درحالی در برابر تیم خوب تراکتور قرار گرفتیم که از دقیقه ۲۰ این بازی ده نفره شدیم و ۷۰ دقیقه در برابر این تیم با یک یار کمتر بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر با تلاش بازیکنان و غیرت آنها موفق شدیم تراکتور ار در خانه شکست دهیم و به یک سه امتیاز حیاتی در این بازی دست پیدا کنیم.

وی در خصوص بازی این هفته پدیده تیم برابر سایپا گفت: سایپا تیم قابل احترام و شایسته ای است و این رتبه شایسته این تیم نیست. اما همیشه بازی در برابر تیم های ته جدولی به مراتب سخت تر از بازی در برابر تیم های صدر جدولی است. چرا که این تیم ها چیزی برای از دست رفتن ندارند و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن پای به میدان خواهند گذاشت. مطمئنا ما برای کسب سه امتیاز این دیدار به تهران می‌رویم. 

سرپرست تیم پدیده درباره اعتراض این باشگاه به داور دیدار این تیم با سایپا اظهار داشت: ما اعتراض خود را نسبت به داور این دیدار اعلام کردیم ما تاکنون هیچ خبری نشده است. امیدوار هستیم تا کمیته داوران تصمیمی را اتخاد کند که کسی متضرر نشود. ما در این فصل بارها و بارها از داوری متضرر شده ایم.

وی افزود: داور این بازی قبلا در بازی های ما اشتباهاتی را انجام داد که به شدت تاثیر گذار بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی روی تیم ما تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود ما با ذهنیت منفی درباره داوری وارد زمین شویم و همین موضوع روی بازی ما اثر گذار خواهد بود به همین خاطر ما نسبت به انتخاب ایشان اعتراض کردیم اما هیچ خبری نشده است.

بادامکی در پایان در مورد جایگاه پدیده در انتهای لیگ بیستم گفت:‌ما در این فصل درگیر حواشی بسیاری شدیم که مسلما این اتفاقات روی نتیجه گیری ما تاثیر گذار بوده است. خدا را شکر با شروع سال جدید شرایط تیم تغییر کرده است ما روند خوبی را داشته ایم. اما پیش بینی در این خصوص کمی سخت است اما ما به دنبال آن هستیم که در پایان فصل در بین هشت تیم برتر قرار بگیرم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پدیده مشهد پدیده پدیده مشهد حسین بادامکی لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۵ هزار و ۱۸۶ واحد کاهش معادل ۲۳ صدم درصد به دو میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۱ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص هم وزن نیز با ۱۹۲ واحد افزایش معادل ۳ صدم درصد در محدوده ۷۵۱ هزار و ۳۷ واحد قرار گرفت.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شبندر، کگل، تاصیکو و وبملت از نمادهای تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نمادهای وامید، سدشت، کویر، غبشهر، ثفارس، وکغدیر و وبانک با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای شستا، ذوب، غبهشر، فملی، فولاد، خودرو، و توس و خساپا هم از نمادهای پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۷ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد رسید.

نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار، بپاس، آریان، فصبا و بساما از نمادهای با تاثیر منفی و نمادهای آریا، توسن، غصینو، کزغال، ثپردیس و حسینا از نمادهای با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۲۴۱ نماد مثبت برابر ۵۶۵ نماد منفی بود. ۵۳ صف خرید مقابل ۵۲ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۸۴ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۴ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان