Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل در نشست مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفای استان اردبیل با مدیران ارشد شرکت آبفای کشور، پروژه‌های طرح متمرکز شهرهای دارای تنش آبی و اعتبارات طرح‌های آبرسانی به مراکزجمعیتی استان بررسی و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار جدید تخصیص یافت.

عباس جنگی مرنی 8 خرداد در این جلسه ضمن تاکید بر ادامه همکاری مستمر و دوشادوش دو شرکت آب منطقه‌ای و آبفای استان اردبیل در تامین و توزیع آب بهداشتی و سالم شهرها و روستاهای سراسر استان، گفت: با حمایت‌های مالی و اعتباری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو، امسال گام‌های بزرگی در شروع پروژه‌های مختلف ارتقای کمی و کیفی در استان اردبیل برداشته شده و طرح‌های مطالعاتی که عمدتا از سال ۱۳۹۹ آغاز شده‌اند، اجرایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل افزود: مهمترین رسالت شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل، تامین آب شرب استان و ارتقای کمی و کیفی آن و نیز به سرانجام رساندن طرح‌های آبرسانی مشگین‌شهر، اردبیل، خلخال، نمین، عنبران و انگوت است که برنامه‌های گسترده‌ای برای هر یک در سال ۱۴۰۰ در حال انجام است.

وی با اشاره به وقوع خشکسالی و افزایش دما و کاهش بارش در حوضه‌های آبی مختلف استان اردبیل، از همکاری شرکت آب و فاضلاب کشور و استان در تلاش برای اتمام زون‌بندی شهر اردبیل و مساعدت در شروع پروژه ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه و مخزن 20 هزار متر مکعبی شام اسبی قدردانی نمود و دو شرکت آب منطقه‌ای و آبفای استان را شرکت‌های خدمت‌رسان وزارت نیرو در حوزه آب به مردم شریف استان اردبیل دانست که علیرغم سختی‌ها و کمبود اعتبارات و منابع مالی، برای پایداری جریان آب شرب و تامین امنیت آبی شهرها و روستاهای استان کوشش می‌نمایند.

علیرضا نعمت سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از اهمیت اتمام زون‌بندی شهر اردبیل و لزوم آغاز پروژه تفکیک زون‌ها خبر داد و عنوان نمود: افزایش حجم مخازن و شروع عملیات اجرایی مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شام اسبی جزو مهمترین پروژه‌های آب شرب استان است.

وی خواستار تکمیل خط انتقال آبگیرهای یامچی به تصفیه‌خانه و تامین اعتبار لازم برای تکمیل آبگیر مربوطه و تکمیل طرح‌های آبرسانی مشگین شهر، نمین، عنبران، خلخال و انگوت شد.

حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه از همکاری و تعامل بسیار مناسب دو شرکت آب منطقه‌ای و آبفای استان اردبیل به عنوان نقطه قوت استان اردبیل در خدمت صادقانه به مردم نام برد و خواستار ادامه جلسات تعاملی دو شرکت و ارسال صورتجلسات مربوطه به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه اردبیل تنش آبی شرکت آب منطقه ای اردبیل آبفای اردبیل شرکت آب منطقه ای آب و فاضلاب کشور استان اردبیل دو شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است