Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم جمالی، مدیر روابط عمومی‌ و رسانه باشگاه تراکتور درباره زمان آغاز کار فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید این تیم فوتبال، اظهار کرد: کریمی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید معرفی شد و از امروز (سه‌شنبه) کار خود را آغاز کرد. نخستین جلسه تمرینی زیر نظر این مربی  نیز از ساعت ۱۱ امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره زمان برگزاری جلسه معارفه مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور گفت: مراسم معارفه نظمی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور تعدادی از مسئولان در باشگاه برگزار خواهد شد. متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، در این مراسم قادر به میزبانی از اصحاب رسانه نخواهیم بود.

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور از برگزاری نشست خبری مدیرعامل جدید این باشگاه طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کردیم، نظمی در یک نشست خبری با اصحاب محترم رسانه، پاسخگوی سوالات آن‌ها خواهد بود. با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، این نشست خبری طی روز‌های آینده برگزار می‌شود که زمان دقیق آن متعاقباً به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

موافقت هیئت مدیره باشگاه تراکتور با استعفای رسول خطیبی/ کریمی سرمربی تبریزی‌ها شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور فیروز کریمی سرمربی جدید تراکتور باشگاه تراکتور نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است