Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن کرامت استانداری بیان کرد: نباید نسبت به پرداخت تسهیلات رونق تولید و سایر تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش بنیان غفلت شود و نیاز است حمایت از این پیشران‌های اقتصادی در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در ادامه با اشاره به عملکرد خوب سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حمایت از صنعتگران، افزود: استان قم در زمینه تحقق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه تولید‌های صنعتی جایگاه مناسبی دارد و حتی با تلاش صورت گرفته از برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز جلوتر است.

سرمست از اقدام‌های سازمان جهاد کشاورزی قم برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی در این بخش نیز تقدیر کرد و گفت: عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به طور مستمر توسط واحد‌های نظارتی کنترل می‌شود و این موضوع از جمله عوامل موفقیت برنامه‌های دستگاه‌های اقتصادی فعال در قم است.

او گفت: در فصل تابستان برنامه بازدید‌های میدانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم از واحد‌های فعال اقتصادی در مناطق مختلف استان افزایش یافته و به طور میانگین هر ماه سه جلسه ستاد تسهیل به صورت میدانی و یک جلسه در قالب جلسه ستادی برگزار خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به این که با این اقدام، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از نزدیک با مسائل و مشکل‌های تولیدکنندگان آشنا شده و برای کمک به فعالان اقتصادی تلاش خواهند کرد، بیان کرد: نتیجه فعالیت‌های انجام شده برای حمایت از تولید در استان قم اکنون در ایجاد واحد‌های تولیدی جدید و همچنین راه اندازی واحد‌های راکد به خوبی نمایان است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۳ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجادشده است، قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هرکدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم شرکت های دانش بنیان تسهیلات رونق تولید ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی