Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:06:47 GMT

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه گلستان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۲۳۰۴

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: طرح نشاط معنوی به منظور تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۱۵ بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح نشاط معنوی به منظور تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 15 بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان ادامه داد: با تفاهم نامه اوقاف و امور خیریه استان گلستان و فنی و حرفه ای تلاش می کنیم کلاس مهارتی را در قسمت خواهران و برادران در اجرای این طرح برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: هماهنگی لازم با برخی از دستگاه های اجرایی نیز صورت گرفته تا از ظرفیت دیگر دستگاه ها در اجرای طرح نشاط معنوی به کارگیری شود.

 

وی یادآور شد: با اجرای هوشمندانه طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه درصدد است که با تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نشاط معنوی به صورت حضوری و مجازی تدارک دیده شده است، افزود:  در این طرح علاوه بر توانمندسازی نوجوانان و جوانان به کادرسازی و تربیت نیروها برای بقاع متبرکه و مرکز افق امامزادگان نیز توجه شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: این طرح از 10 تیر تا 14 مرداد به مدت 34 روز در نظر گرفته شده است و در کلاس های حضوری به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام می شود.

 

وی افزود: با بهره گیری از اساتید مجرب در طرح نشاط معنوی همچنین به موضوع آموزش قرآن کریم، احکام، شناخت مهارت های دهگانه زندگی، مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباط موثر و آموزش های خطاطی، گلدوزی، کار با ابزار و غیره در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان به برگزاری کلاس ها در دو بخش خواهران و برادران اشاره کرد و افزود: در قسمت مهارت پسران دوره های آموزشی تاسیسات ساختمانی، تعویض لوازم برقی، نجاری، طرح سیاه قلم و نویسندگی و معماری و بحث آموزش رایانه و غیره اهتمام می شود.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف و امورخیریه گلستان طرح نشاط معنوی نشاط معنوی طرح نشاط معنوی حجت الاسلام سلیمانی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه شنبه در همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان بیان کرد: زائران حج، از لحظه اول برای حضور در این مراسم معنوی مورد عنایت ویژه الهی هستند.

وی با بیان اینکه در روایات بر لزوم انجام این سفر بسیار توصیه شده است، افزود: قدردان این توفیق که نصیب شما شده، باشید.

شعبانی با اشاره به اینکه نه تنها در قبل و بعد از سفر، که بعد از انجام حج نیز عظمت این سفر معنوی برای زائران ادامه دارد، گفت: در عرفات با این هدف حاضر شوید، که به محضر حضرت حجت (عج) می‌رسید.

وی با بیان اینکه در کنار اعمال ظاهری، به باطن حج نیز باید توجه شود و آن را درک کرد، بیان کرد: حج تنها یک عمل عبادی نیست، بلکه نگاه سیاسی هم بر آن حاکم است.

شعبانی با اشاره به اینکه همه شما سفیران فرهنگ تشیع در این سفر هستید، گفت: خوب است طواف مستحبی برای امام حسن عسکری (ع)، تنها امامی که به سفر حج نرفتند را انجام دهید

کد خبر 6096666

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)