Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:28:02 GMT

مثلث نفتی‌ها این بار در مهرام

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۲۵۵۷

مثلث نفتی‌ها این بار در مهرام

خبرورزشی – شاگردان مهران شاهین طبع که برای برگزاری دیدارهای دوستانه به ژاپن رفته بودند، ظهر دیروز به تهران برگشتند و سرپرست تیم‌ها کار گفت و گو را با بازیکنان آغاز کردند. طبق شنیده ها مهرام و ذوب آهن میز مذاکره را برای انتقال ارسلان کاظمی آغاز کردند. محمد جمشیدی هم تکلیف خود را از بین شیمیدر و شهرداری گرگان باید مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهرامی ها بواسطه حضور صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال درصدد هستند تا تیمی را این فصل راهی لیگ برتر کنند تا قهرمان شود. بر این اساس با سعید داورپناه و محمد حسن زاده به توافق رسیدند. ضمنا” با آرن داوودی گارد سابق تیم ملی به توافق رسیدند تا مثلث نفتی ها این بار در تیم تهرانی توپ بزنند. مهدی کامرانی و علی شهریاری نیز از دیگر بازیکنان این تیم خواهند بود. 

اما شیمیدری ها تیم سوم فصل گذشته دیرتر از بقیه اسامی جذب شدگان خود را اعلام کردند. آنها در ابتدا از نام سرمربی خود مهران شاهین طبع پرده برداشتند. سپس محمد یوسفوند و رافی درغوکاسیان را به عنوان بازیکنان این فصل خود نام بردند. 

صالح فروتن یک پای ثابت تیم آویژه صنعت پارسای مشهد قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا در کنار سرمربی جدید این تیم نبوشا کنژویچ  به میدان برود. 

اما بدترین خبر این روزهای بسکتبال از قزوین آمد.آنطور که شنیده می شود تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین از سوپرلیگ کنار می‌کشد! طبق آخرین خبر هنوز باشگاه شهرداری قزوین آن را تایید نکرده به نظر نمی‌رسد که قزوینی ها مایل به تیم‌داری در فصل بعد باشند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرام شیمیدر تهران لیگ برتر بسکتبال مهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند