Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که بازیکنان استقلال چندماهی است منتظر حضور احمد مددی در تمرینات هستند، روز گذشته علی فتح الله زاده به تمرین آبی ها رفت.

به گزارش طرفداری، علی فتح الله زاده فصل پیش که برای چند روز به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب شد، از فرهاد مجیدی خواسته بود برای ملاقات به دفترش بیاید اما سرمربی آبی ها به او اعلام کرد اگر مدیرعامل باشگاه می خواهد او را ببیند، می تواند سری به تمرینات آبی ها بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوعی بود که باعث عصبانیت فتح الله زاده شد و و حتی او وویسی برای سرمربی استقلال فرستاد و به مجیدی اعلام کرد کرد اگر به دیدارش نرود، او از کار برکنار می شود. در نهایت با وساطت سعید رمضانی، سرپرست وقت استقلال مجیدی به دیدار فتح الله زاده رفت و قائله ختم به خیر شد.

حالا با گذشت یک سال بعد از این اتفاقات فتح الله زاده با دعوت یا بی دعوت به تمرین استقلال رفت و مورد استقبال فرهاد مجیدی و برخی بازیکنان این تیم قرار گرفت.

این اتفاق در شرایطی بود که بازیکنان استقلال امیدوار بودند بتوانند احمد مددی را ببینند اما او به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان استقلال ماه ها است در تمرین استقلال حضور پیدا نمی کند و حتی در بازی های این تیم هم در ورزشگاه ها غایب است تا مجبور به پاسخگویی نشود.

 آنچه مسلم است مددی فعلا در سمت خود ابقا شده و باید دید چه ترفندی برای حل مشکلات باشگاه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

علی فتح‌ الله‌ زاده: به محل تمرین رفتم چون احساس کردم در استقلال بین همه فاصله ایجاد شده

حضور فتح الله زاده در تمرین استقلال؛ وریا غفوری تمرین کرد / گزارش تمرین استقلال

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین استقلال فتح الله زاده علی فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی