Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان سوئیس معتقد است بازیکنان تیم ملی فرانسه مغرور شده بودند.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ سوئیس بعد از اینکه برابر فرانسه به تساوی ۳ بر ۳ رسید. موفق شد در ضربات پنالتی قهرمان جهان را شکست دهد و راهی دور بعدی شود.

یان زومر دروازه بان تیم ملی سوئیس شب کذشته قهرمان تیمش بود و توانست با مهار ضربه پنالتی کیلیان ام باپه، باعث حذف فرانسه و صعود تیم ملی کشورش به دور بعدی مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان بعد از پایان بازی در گفتگویی  اظهار داشت

 به تیمم افتخار می کنم. صعود به دور بعد آن هم در حالی که والدینم در ورزشگاه حضور داشتند خیلی خوب است. نحوه پیروزی مان عالی بود. مقابل تیمی فوق العاده بازی کردیم اما آنها بیش از حد مغرور شدند و ما ایمان داشتیم که تا پایان کار می توانیم نتیجه را برگردانیم. شبی فوق العاده در دنیای فوتبال بود. روحیه بزرگ خودمان را نشان دادیم.

وی افزود:

  با دو گل مقابل قهرمان جهان عقب بودیم و در برهه ای خودمان را گم کردیم. وقتی سه بر یک عقب افتادیم دیگر کسی به ما ایمان نداشت اما قبل از بازی به خودمان گفته بودیم هر اتفاق افتاد، تا لحظه آخر تلاش می کنیم. تا لحظه آخر. حالا به یک چهارم نهایی رسیده ایم. می خواستیم این اتفاق بیافتد و از این بابت به خودمان افتخار می کنیم. 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوئیس تیم ملی فرانسه یورو فرانسه تیم ملی سوئیس تیم ملی سوئیس تیم ملی فرانسه جام ملت های اروپا سوئیس فرانسه یان زومر یورو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان