Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز به صورت سرزده از روند تکمیل دو پروژه عمرانی کمربندشمالی و ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور سرزده در محل پروژه های کمربند شمالی کرج و ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج، روند پیشرفت و تکمیل این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه ها به‌ویژه در 3 سال اخیر مورد مطالبه جدی مردم بوده است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که دولت علیرغم محدودیت‌های مالی، برای پیشبرد پروژه‌های استان با قدرت در میدان بوده است.

شهبازی گفت: با پیگیری های صورت گرفته  توجه دولت به پروژه کمربندشمالی کرج جلب شد و 450 میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافت.

استاندار البرز گفت: همچنین با تغییر پیمانکار ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج و پیگیری هایی که در سطح ملی و استانی صورت گرفت در چند سال اخیر بر سرعت تکمیل آن افزوده شد.

وی افزود: اکنون نیز با توجه به رفع موانع این پروژه ها در انتظار هستیم که مسئولان مربوطه به وعده های خود عمل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرج دولت تدبیر و امید استاندار البرز عزیزالله شهبازی بزرگراه شمالی کرج ورزشگاه 6 هزار نفری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند