Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@02:00:46 GMT

(تصاویر) دستگیری اراذل و مزاحمان نوامیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۳۲۳۰

(تصاویر) دستگیری اراذل و مزاحمان نوامیس پایتخت

۱۱۰ نفر از اراذل، ۹۳ مزاحم نوامیس، ۵ اوباش حامل سلاح غیرمجاز و عامل شرارت و جنایت و ۳۷ توزیع‌کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز قمار و فساد در طرح "اقتدار ۲" دستگیر شدند

سردار حسین رحیمی امروز سه‌شنبه در نمایشگاه دومین طرح "اقتدار" (برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات) در سال ۱۴۰۰، پلیس امنیت و فتا پایتخت که در مقر ستاد فاتب برگزار شد، افزود: این طرح در فضای حقیقی و مجازی به اجرا گذاشته و طی آن پنج قبضه سلاح جنگی، ۷۸ قبضه سلاح سرد، ۱۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه بی‌سیم، از اراذل و اوباش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح ۲۴ واحد صنفی، سفره‌خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی که محل پاتوق اراذل بود، پلمب و بسته شد.

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به فروش سوالات کنکور می‌کردند خبر داد و گفت: البته این خبر صحت نداشته و تا به امروز ۲۰ نفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اراذل و اوباش سردار رحیمی پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار