Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار دُرح سربیشه گفت: از محل سفر معاون اول رییس جمهوری به این شهر مرزی و محروم، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب و در زمینه توسعه این شهر هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، حسین مقیمی در این باره اظهار کرد: اقدامات عمرانی در خصوص توسعه شهر درح در دو سال گذشته بین تمام شهرداری‌های استان بی‌سابقه است و تکمیل تمام زیرساخت‌های در دست اجرا، توسعه همه جانبه این شهر مرزی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر در شهر دُرح تحول چشمگیری صورت گرفته است، گفت: در این مدت با حمایت مسئولان استانی و کشوری ۴۵ هزار متر مربع از معابر خاکی این شهر با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده که از این مبلغ سه میلیارد تومان از محل اعتبارات معاون اول رئیس جمهوری و ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

شهردار درح تصریح کرد: فاز یک پارک سردار شهید سلیمانی شهر درح با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال گذشته انجام شد که ۵۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است.

وی افزود: احداث فاز یک پارک شهدای گمنام شهر درح با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و داخلی شهرداری نیز انجام شد.

مقیمی با اشاره به اجرای پل سردار شهید سلیمانی که بافت قدیم و جدید شهر درح را به هم متصل می‌کند، گفت: عرصه پل شهید سلیمانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر معاون اول رئیس جمهور توسط کمیته امداد به عنوان معین محرومیت‌زدایی شهرستان انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۷۰۰ متر طول دیوار ساحلی در اطراف رودخانه مرکزی و پل شهید سلیمانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل مصوبات سفر معاون اول رئیس جمهوری با اعتبارات آب منطقه‌ای اجرا شد، البته اجرای کامل این پل در دستور کار قرار دارد.

شهردار درح عنوان کرد: ۳۰ هزار متر طول انواع جدول‌گذاری، جوی و کانیو با اعتبار هفت میلیارد تومان در این شهر انجام شد که سه میلیارد تومان از محل اعتبارات معاون اول رئیس جمهوری و چهار میلیارد تومان از محل منابع داخلی و سایر کمک‌های جانبی به شهرداری‌ها انجام شده است.

وی گفت: خرید کامیون سنگین، خودوری سواری پژو پارس، کامیون حمل زباله و بیل بکهو با اعتبار سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای شهرداری انجام شده که دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر معاون اول رئیس جمهوری و کمیته امداد و یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

مقیمی ایجاد فضای سبز در سطح دو هکتار با اعتبار دو میلیارد تومان را از دیگر تحولات چشمگیر در این شهر مرزی عنوان کرد و افزود: خاک‌ریزی معابر این شهر با اعتبار دو میلیارد تومان و احداث دو هزار و ۵۰۰ متر طول آیلند با اعتبار سه میلیارد تومان نیز انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 503866

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر معاون اول رييس جمهور اسحاق جهانگیری پروژه عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان از محل اعتبارات معاون اول رئیس جمهوری اعتبار دو میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان داخلی شهرداری میلیارد تومان سفر معاون اول شهید سلیمانی سه میلیارد انجام شده هزینه شد انجام شد شهر درح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضا رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملا اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملا با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلا دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند