Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی گفت: استقلال یک تیم دولتی است و ساختارش را مسئولان دولتی باید به وجود می‌آوردند. چطور برای یک تیم دولتی دیگر ساختار وجود دارد، ولی برای استقلال نیست؟

صمد مرفاوی صحبت هایی را در خصوص وضعیت استقلال مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، صمد مرفاوی درباره حواشی باشگاه استقلال و اختلافات به وجود آمده بین کادر فنی و تیم مدیریتی به تسنیم گفت:

خیلی وقت است که راجع به استقلال صحبت نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون استقلال مشکلات خودش را دارد و چندین سال است که با این مسائل دست و پنجه نرم می‌کند. باشگاه بزرگ استقلال مشکلات زیادی دارد و از آن سو صبر و تحمل‌ها نیز کم است. این شرایط باعث می‌شود تا وضعیت هیچ وقت برای استقلال خوب پیش نرود.

او ادامه داد:

بازیکنان و کادر فنی زحمت خودشان را می‌کشند و تیم به هر حال نتیجه می‌‌گیرد. در آن سو مدیریت هم کارش را انجام می‌دهد، ولی ناهماهنگی در مدیریت و پشتیبانی و البته اختلاف سلیقه و تفکر مشکل‌ساز شده است. مدیرعامل کار خودش را انجام می‌دهد و قطعاً اگر امکانات داشته باشد یکسری از مشکلات را حل می‌کند، ولی متأسفانه امکاناتی وجود ندارد. خیلی از مشکلات کنونی باشگاه از گذشته است و متأسفانه ساختاری نیز تشکیل نشده که آنها را حل کند.

بازیکن و مربی پیشین استقلال گفت:

استقلال یک تیم دولتی است و ساختارش را مسئولان دولتی باید به وجود می‌آوردند. چطور برای یک تیم دولتی دیگر ساختار وجود دارد، ولی برای استقلال نیست؟ مدیریت کلان ورزش بین این دو باشگاه فرق گذاشته است. ما دو تیم دولتی در پایتخت داریم. استقلال و پرسپولیس هر دو پرطرفدار هستند، ولی یک تیم از لحاظ امکانات تیمی مثل زمین تمرین و غیره شرایط خوبی دارد و دیگری با مشکلات زیادی دست به گریبان است. استقلال سال‌هاست حتی یک زمین تمرین خوب هم نداشته است. از بعد از انقلاب هیچ وقت مکان تمرین استقلال ثابت نبوده است. این مسائل را نمی‌توان به گردن مدیرعامل کنونی باشگاه انداخت. من وکیل مدافع مددی نیستیم، ولی در این سال‌ها این همه مدیرعامل آمدند و رفتند، ولی این افراد چه کار کردند؟

مرفاوی اضافه کرد:

در میان این همه بدهی و مشکلات به وجود آمده استقلال امروز در این شرایط قرار گرفته است، بعد می‌گویند چرا باشگاه پول نمی‌دهد. اگر باشگاه پول داشت که حتماً هزینه می‌کرد، ولی پولی در کار نیست. تازه اسپانسری وجود دارد که به باشگاه کمک می‌کند، اگر این اسپانسر هم نبود که دیگر اوضاع خیلی بدتر می‌شد. در این شرایط یکسری فکر می‌کنند اسپانسر را خریده‌اند و او باید مدام پول بدهد. باید به اسپانسر‌ها احترام گذاشت. درست است که اسپانسر هم از باشگاه منفعت می‌برد، ولی کار خودش را کرده‌ است و نباید به آن بی‌احترامی شود. در این صورت اسپانسر هم بی‌انگیزه می‌شود و ممکن است عقب‌نشینی کند.

او در ادامه گفت:

همه در باشگاه باید هماهنگ و یکدل باشند. تیم از لحاظ فنی کار خودش را می‌کند، ولی هیات مدیره چرا باید با بازیکنان ارتباط داشته باشد؟ این چه هیات مدیره‌ای است که مدام پست و استوری می‌گذارد؟ زمانی هیات مدیره استقلال از سوی افراد بزرگی مثل آقامحمدی، ایروانی و میرولد اداره می‌شد. آنها با بازیکنان تماس و ارتباط نداشتند، مگر اینکه با هماهنگی مدیرعامل در شرایطی خاص این اتفاق می‌افتاد. الان اگر تیم در یک بازی شکست بخورد، اعضای هیات مدیره به بازیکنان زنگ می‌زدند و می‌پرسند چرا باختید.

مرفاوی گفت:

هیات مدیره نباید از بازیکن نظر بگیرد. بعد ادعا می‌کنند چرا مدیرعامل حرف‌مان را گوش نمی‌دهد؟! اصلاً شما در حد هیات مدیره هستید؟! هر چقدر هم پول داشته باشید نمی‌توانید در کار فنی دخالت کنید. آقایان دخالت می‌کنند و بعد استوری می‌گذارند که افرادی را با هماهنگی فلان فرد که قرار است وزیر شود به‌عنوان عضو هیات مدیره انتخاب کرده‌اند.

مربی پیشین استقلال با اشاره به اینکه هیات مدیره این باشگاه از مدیرعامل ایراد می‌گیرد و این مساله را رسانه‌ای هم می‌کند گفت:

مگر مشکلات تیم رقیب رسانه‌ای می‌شود؟ در استقلال همیشه خودزنی می‌شود و همه علیه هم حرف می‌زنند. آنهایی که در باشگاه به دنبال اسم و رسم هستند. متأسفانه در سطح مدیریت باشگاه همدلی وجود ندارد. افرادی باید عضو هیات مدیره استقلال شوند که بزرگ باشند، افرادی که به لحاظ تصمیم‌گیری قدرت داشته باشند. مگر افرادی که عضو هیات مدیره باشگاه می‌شوند، همه مشکلات استقلال را نمی‌دانند؟ پس چرا دو روز می‌آیند و می‌روند؟ چرا اصلاً می‌آیند که بروند؟

مرفاوی در پایان گفت: 

اعضای هیات مدیره استقلال باید آدم‌های بزرگ و قدرتمندی باشند، ولی الان همه به دنبال روزمه هستند. این درست نیست. استقلال توسط این آدم‌ها در حال کوچک شدن است. استقلال بزرگ است و آدم‌های بزرگی را می‌خواهد. در این شرایط نباید همه چیز را تقصیر مدیرعامل انداخت، چرا که ساختار ایراد اساسی دارد. برای یک تیم ساختار خوبی به به وجود می‌آورند، ولی برای تیمی دیگر نه. برای یک تیم هیات مدیره قوی می‌گذارند و برای یک تیم هیات مدیره ضعیف. عدالت باید از سوی مسئولان ورزش بین این دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) برقرار شود. استقلال از همین‌ جا‌ها ضربه می‌خورد.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با مهدی پاشازاده؛ روی دست ناصر حجازی نمی آید | کریم باقری نامبر وان است راهکار پرسپولیس برای جذب بازیکن با احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رحمان رضایی در طرفداری: ونتورا مربی خودم بود، می دانستم موفق نمی شود | این ایتالیا می خواهد تاریخ را رقم بزند! منچستریونایتد و دورتموند بر سر مبلغ انتقال جیدون سانچو به توافق رسیدند کاپیتان واقعی مثل گرانیت ژاکا در بازی سوئیس مقابل فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک تیم دولتی برای یک تیم صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران