Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@12:22:06 GMT

چرا کرونا در سیستان و بلوچستان رکورد شکست؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۳۴۴۷

چرا کرونا در سیستان و بلوچستان رکورد شکست؟

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد عباسی اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در پایین سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قرار دارد کرونا در این استان به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: در نوع جهش یافته ویروس کرونا قدرت بیماری زایی و سرایت بسیار بالاتر از نوع دیگر را دارد بطوریکه یک فرد مبتلا می‌تواند ۱۰ نفر را به این ویروس گرفتار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در این راستا شاهد سیر تصاعدی ابتلاء و همه گیری ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان هستیم که در صورت تداوم رعایت نکردن شیوه نامه‌ها این روند وخیم‌تر نیز خواهد شد.

وی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده هم‌اینک کمبودی از نظر تجهیزات بیمارستانی و دارو برای درمان بیماران کنونی بستری کرونا در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

عباسی اظهارداشت: با افزوده شدن یک‌هزار و ۱۷۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۵۳ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت ۱۹ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۵۶۳ نفر رسید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس سیستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل