Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امور دانشجویان آخرین دستاوردهای ویژه و برتر این سازمان در سال گذشته را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که در راستای تحقق دولت الکترونیک؛ اقدامات موثری انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این دستاوردها در سال گذشته را به شرح ذیل اعلام کرد.

بر اساس این گزارش؛ نهایی و کامل شدن کلیه فرآیندهای تعریف شده در سامانه سجاد (به عنوان سامانه جامع امور دانشجویی) کاهش مراجعان حضوری در حوزه ستاد از ۳۷ هزار و ۸۰۸ نفر در سال ۱۳۹۸ به ۱۹ هزار و ۹۷۵ نفر در سال ۱۳۹۹ و ایجاد یک نظام یکپارچه با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت امور خارجه، وزارت کشور، بانک مرکزی، بانک‌های عامل، نظام وظیفه و کلیه دانشگاه‌های سراسر کشور (دولتی و غیردولتی) از جمله دستاوردهای حوزه دانشجویی سازمان امور دانشجویان در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حوزه همچنین سرانه فضاهای ورزشی از ۲ مترمربع در سال ۱۳۹۸ به ۲.۱ مترمربع در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته و پرداخت وام‌های دانشجویی نیز از مبلغ ۳۴۹ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۵۲۱ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ رسیده است.

همچنین بر مبنای این گزارش، تعداد دانشجویان غیرایرانی (خارجی) در دانشگاه‌های سراسر کشور از ۳۸ هزار و ۱۶۰ نفر در سال ۱۳۹۸ به ۵۷ هزار و ۶۷۵ نفر و میزان اعتبارات عمومی و اختصاصی نیز از مبلغ ۷۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۱۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان دانشجويان سال ۱۳۹۸ تومان در سال سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است