Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@13:05:28 GMT

مردم در شرایط سخت به سازندگی کشور ایمان دارند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۳۵۶۱

مردم در شرایط سخت به سازندگی کشور ایمان دارند

محمد اسلامی گفت: مردم در این شرایط سخت باور و ایمان به سازندگی کشور دارند، امروز کشور ما به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هشتم تیرماه 1400 با حضور در استان کردستان در مراسم افتتاح جاده جدید سنندج مریوان اظهار کرد: راه جدید سنندج مریوان  یک راه ایمن و مطمئن با کاهش طول سفر و ایمن است و این خدمتی به مردم سنندج، مریوان و کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مسئولان در جمهوری اسلامی ایران شأنی جز خدمت‌گزاری ندارند و افتخارشان قدم برداشتن برای بهبود زندگی مردم است، افزود: مردم در این شرایط سخت باور و ایمان به سازندگی کشور دارند، امروز کشور ما به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

 

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: جدای از پروژه‌های راه‌سازی، ۱۰۰ کیلومتر از کریدور شمال به جنوب نیز افتتاح می‌شود و این نمونه عینی از حیات فعالیت و خدمت‌گزاری دولت به مردم است.

 

اسلامی با اعلام اینکه توسعه راه‌های اصلی و روستایی در دستور کار است، افزود: امسال ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت می‌شود و این چرخ زندگی مردم را تسهیل می‌کند.

 

وی اضافه کرد: فرودگاه دوم کردستان در سقز نیز در فرصت باقی مانده دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد و سعی داریم که در این دو ماهه پروژه ریلی همدان سنندج را نیز به اتمام برسانیم.

 

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز همچنین عملیات اجرایی پروژه واریانت ۱۲ کیلومتری خروسه در جاده سنندج مریوان  نیز آغاز خواهد شد.

 

اسلامی همچنین در بدو ورود به سنندج در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه برای بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم به کردستان سفر کردیم، اظهار کرد: افتتاح جاده جدید سنندج به مریوان که از مطالبات دیرینه مردم استان بود و بسیار هم زمانبر شد امروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه حمل و نقل استان کردستان از اولویت‌های بسیار مهم است.

 

 پروژه جاده جدید سنندج - مریوان (واریانت تیژتیژ- گاران) 52 کیلومتر طول دارد که در 6 قطعه اجرا شده و در طول مسیر سه تونل همرو با یک‌هزار و 326 متر، گزردره با 355 متر و باغان با یک‌هزار و 940 متر دارد.

 

احداث جاده جدید سنندج - مریوان در جریان سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ مصوب شد.

 

به گفته مسوولان راه و شهرسازی کردستان، برای اجرای پروژه جاده جدید سنندج - مریوان 6 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است وئبا بهره‌برداری این پروژه، مسیر سنندج ـ مریوان ۳۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح جاده مریوان سنندج وزیر راه و شهرسازی کردستان جاده جدید سنندج راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر

روستای دره تفی در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. این روستای زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های گردشگری کردستان محسوب می شود و به روستای لک لک‌ها شهرت دارد.

لک لک‌های مهاجر در مسیر کوچ خود به مناطق گرمسیر در عربستان و جده در این روستا اتراق می کنند و اهالی این روستا همه ساله میزبان تعداد زیادی لک‌لک می شوند. اهالی این روستا آنها را حاجی لک لک یا حاجی لق لق می نامند.

در این روستا طبیعت دوستان و محیط زیست بالغ بر ۸۰۰ لانه برای لک لک‌ها ساخته اند و از این حیوانات زیبا و دیدنی تا اواخر مرداد ماه پذیرایی می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویری این مناظر زیبا را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - کردستان

بیشتر بخوانید:

تصاویری از لک لک‌های مهاجر در دل طبیعت مریوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان