Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مناسبتی از جمله اجرای برنامه های دهه ولایت، امسال با همکاری نهادهای فرهنگی منطقه یک به صورت ویژه برگزار می شود.

امتداد :برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مناسبتی از جمله اجرای برنامه های دهه ولایت، امسال با همکاری نهادهای فرهنگی منطقه یک به صورت ویژه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با سردار حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر که با حضور سردار سعید صادقی مشاور شهردار تهران، حسن مشتاقی دبیر هیات مدیره بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد، با بیان خبر فوق اظهار داشت: شهرداری منطقه یک آمادگی دارد تا در کنار بنیاد بین المللی غدیر با پشتوانه های فرهنگی شاخص و پتانسیل های خوبی که دارد، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مناسبتی از جمله اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت را به نحو شایسته در شمال تهران برگزار نماید.

موسوی تشکیل کار گروهی متشکل از نماینده بنیاد بین المللی غدیر، ادارات زیباسازی، بسیج و فرهنگی شهرداری منطقه یک جهت هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای انجام اقدامات فرهنگی با محتوای غنی در شمال تهران را ضروری دانست و گفت: شهرداری منطقه یک در راستای توسعه همکاری های فرهنگی در شمال تهران آمادگی کامل دارد.

سردار ظریف منش، مدیر عامل بنیاد نیز در ادامه به بیان خلاصه ای از اهداف و برنامه های بنیاد و چگونگی تشکیل این نهاد مقدس به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و با توضیح پیرامون ساختار تشکیلاتی بنیاد در استانها، شهرستان ها، وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و سایر کشور های جهان ، نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کنار جامعه المصطفی العالمیه و مجمع جهانی اهل بیت به عنوان بازوهای برون مرزی بنیاد بین المللی غدیر در راستای آشنایی با معارف اهل بیت علیهم السلام، را مهم و ارزشمند خواند .

او همچنین درخواست ها و پیشنهاداتی در زمینه های توسعه تبلیغات محیطی، طراحی و ایجاد تغییرات در محوطه بنیاد جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و … را با شهردار منطقه یک مطرح کرد که ایشان بررسی و رسیدگی به این موارد را در دستور کار، کارگروه مشترک قرار داد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر برنامه های دهه ولایت شمال تهران برنامه ها منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی