Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاظم شادمهر» روز سه شنبه در حاشیه برگزاری همایش خودروهای خارجی به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم (ع) برگزار شد و به دلیل برگزاری انتخابات با کمی تاخیر به میزبانی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان پردیس برگزار شد.

وی با اشاره به مسیر همایش اظهار داشت: خودروها با نظم و ترتیب از محل عوارضی آزاد راه تهران-پردیس به سمت ساختمان اداره ورزش و جوانان در بومهن حرکت کردند و پس از آن به سمت حرم مطهر امامزاده سلطان مظهر(س) در ده بومهن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: رانندگان پس اززیارت مرقد شریف امامزاده  ضمن تجدید میثاق با شهیدان گمنام آرمیده در جوار حرم ادای احترام کردند و با ذکر فاتحه یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

شادمهر با اشاره به رعایت دستور العمل های بهداشتی، توضیح داد: دربرگزاری این همایش تمام دستور العمل های بهداشتی رعایت شده است.

وی ادامه داد: در این آیین از تمام رانندگانی که در این همایش حضور داشتند توسط نماینده راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از برگزاری مسابقات آفرود در فاز ۸ پردیس خبرداد و اظهار داشت: شانزدهم تیر ماه مسابقه آفرود در فاز ۸ مسکن مهر پردیس برگزار می شود و جزئیات برگزاری آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا این همایش به میزبانی هیات اتومبیلرانی وموتورسیکلت سواری شهرستان پردیس به ریاست «محسن موچانی» برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس خودرو دهه کرامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس خودرو دهه کرامت شهرستان پردیس خودرو دهه کرامت شهرستان پردیس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت