Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:54:43 GMT

تأمین آب چالش اساسی استان قم است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۳۹۵۳

تأمین آب چالش اساسی استان قم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در سخنانی موضوع آب را چالش بزرگ کشور‌های خاورمیانه در سال‌های آینده خواند و عنوان کرد: بحران آب در غرب آسیا فاجعه آمیز خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب یادآور شد: اگر هر ایرانی روزانه یک لیوان آب صرفه جویی کند، آن گاه به طور متوسط در هر روز حدود ۱۷ میلیون متر مکعب آب ذخیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اطلاع رسانی درباره لزوم صرفه جویی در مصرف آب فقط وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان نیست و تمامی دستگاه‌ها دارای وظیفه‌ای ذاتی در این عرصه هستند.

سلیمان پور همچنین اضافه کرد: وضعیت استفاده از آب شُرب شهری در فضای سبز مطلوب نیست، اما در عین حال نمی‌توان از آب مورد استفاده در فضا‌های سبز شهری دریغ کنیم بلکه باید با اصول علمی سرانه‌های فضای سبز را توسعه دهیم و از منابع دیگر مانند آب‌های خاکستری در این حوزه‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال به انجام واکسیناسیون بیماری کرونا توسط مقام معظم رهبری توجه داد و با اشاره به آثار این اقدام در حمایت از واکسن تولید داخل اذعان کرد: با تولید انبوه واکسن ایرانی به زودی ایران به یکی از کشور‌های تأثیرگذار در روند درمان بیماری کرونا تبدیل خواهد شد.

سلیمانپور همچنین به موضوع انتخابات اخیر نیز گریزی زد و یادآور شد: مردم ایران علی رغم مشکلات اقتصادی و تبلیغات معاندان، با حضور پُرشور خود در انتخابات اخیر، حماسه بیست و هشتم خرداد ماه را رقم زدند و ثابت کردند که با گردش نخبگان امید به آینده بهتر وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بیان کرد: خوشبختانه میانگین مشارکت مردم استان قم در انتخابات اخیر بیشتر از متوسط کشوری بود، ضمن آن که اکنون همه مردم انتظار دارند تا دولت جدید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قم منابع آب امنیتی و اجتماعی استانداری قم معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است

معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رییس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه های همکاری های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ده ساله همکاری های دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه ها و قراردادهای امضاء شده هر چه سریع تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رییس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی ، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می توانند با تعمیق روابط خود تحریم های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای 12 تفاهم نامه امضاء شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت های ایران در زمینه های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است