Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دروس کارورزی، پروژه، کارآموزی و طرح اخذ کرده و هنوز نمره‌ای برای آنها درج نشده، مهلت ثبت نمرات این دروس (ترم مهر ۹۹) توسط اساتید، تا ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

در صورتی که دانشجویی بدهی شهریه داشته باشد، استاد نمی‌تواند نام دانشجو را در سامانه‌ گلستان مشاهده کرده و نمره‌ای برای وی ثبت کند، با توجه به اینکه این مورد، خارج از عهده‌ مراکز دانشگاهی است پس ضرورت دارد تا دانشجویان بدهکار در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود در سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه می‌شود با توجه شرایط کرونا و عدم امکان مراجعه به دانشگاه و تعطیلی برخی مراکز، دانشجویان از طریق کارت بانکی دارای رمز پویا، از طریق سیستم گلستان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

کد خبر 5246972 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دروس عملی و کارگاهی شهریه دانشجویان کنکور 1400 سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی توزیع کارت کنکور سازمان امور دانشجویان آزمون دستیاری دانشگاه تهران دانشگاه خوارزمی پیشگیری از اعتیاد آزمون کاردانی به کارشناسی کاردانی نظام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد