Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد حقوق بشر کشورمان تصریح کرد: در حالی چهلمین سالگرد حمله تروریستی سازمان فرقه‌گرای منافقین به حزب جمهوری و شهادت ده‌ها تن از مسوولان کشور و منتخبان ملت را پشت سر گذاشتیم که این حملات تروریستی به روش‌های مختلف ادامه دارد. مزدوری صدام دیکتاتور و ترور ده‌هاهزار شهروند ایرانی و عراقی تنها نمونه‌ای از آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - ستاد حقوق بشر ایران با انتشار توییتی در خصوص ترور ده‌ها تن از مسوولان کشورمان در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: «در حالی چهلمین سالگرد حمله تروریستی سازمان فرقه‌گرای منافقین به حزب جمهوری و شهادت ده‌ها تن از مسوولان کشور و منتخبان ملت را پشت سر گذاشتیم که این حملات تروریستی به روش‌های مختلف ادامه دارد. مزدوری صدام دیکتاتور و ترور ده‌هاهزار شهروند ایرانی و عراقی تنها نمونه‌ای از آن‌ها است.»

در ادامه توییت ستاد حقوق حقوق بشر آمده است: «آمریکا و آن دسته از دولت‌های اروپایی که به جای مجازات به این تروریست‌ها پاداش تابعیت، شهروندی، مراکز استقرار، اسلحه، اطلاعات. داده و عملا به بی کیفرمانی کمک می‌کنند یا خود تروریست‌اند و یا از اقدام تروریستی آن‌ها سود می‌برند!»

هفتم تیر سالگرد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران مظلوم ایشان است که اعضای وابسته به گروهک تروریستی منافقین وحشیانه آن‌ها را به شهادت رساندند.   انتهای پیام/ برچسب ها: ستاد حقوق بشر گروهک تروریستی منافقین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد حقوق بشر گروهک تروریستی منافقین ستاد حقوق حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی آبادی درباره صادرات خودرو به آفریقا گفت: در خودرو هر چقدر هم خودمان به خود انتقاد وارد کنیم اما نامدار هستیم زیرا تولیدکننده ایم. پارسال بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو تولید شد و امسال این عدد بیشتر خواهد شد.

علی آبادی تاکید کرد: امروز خودرو تبدیل به کالای سرمایه‌ای شده بنابراین باید در این حوزه جهش تولید رخ دهد تا خودرو ماهیت سرمایه‌ای خود را از دست دهد و اگر کسی خودرویی خرید در پارکینگ گذاشت بداند که این خودرو دیگر حالت سرمایه برای او ندارد.

وی افزود: هم کشورهای آفریقایی و همسایه و هم برخی از کشورهای اروپایی طالب خرید خودروی ایرانی هستند.

علی آبادی تصریح کرد: واردات و صادرات مکمل هم هستند و حتی اگر به اندازه دنیا هم تولید کنیم باید واردات انجام شود. ما در حوزه خودرو نیاز به تنوع داریم منتهی برای حمایت از ساخت داخل مقرراتی می‌گذاریم. در حوزه خودرو در آستانه رقابت با دنیا باید قرار گیریم نه در رقابت با خودمان. اگر خودمان را به این رقابت‌ها نرسانیم شکست می‌خوریم و همین چیزهایی را که هم داریم از دست می‌دهیم.

وی تاکید کرد: هر کالایی که نتواند صادر شود یعنی برنامه در آن حوزه جامع نیست.

کد خبر 847863 برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه