Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی عبدالناصر درخشان در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و خسته نباشید به تمامی کارکنان عرصه قضا و تحقق عدالت در جامعه، گفت: متاسفانه پدیده شوم کرونا همه استان سیستان و بلوچستان را در هم نوردیده و به تراژدی هولناکی تبدیل شده است و این استان کم برخوردار با حداقل ها مواجه بوده و دانشگاه جوان ایرانشهر بدون حمایت وزارت بهداشت توان مقابله با این پدیده شوم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از کارکنان دانشگاه ایرانشهر که شبانه روزی به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می پردازند، گفت: آیا دردناک نیست که هموطنانمان به دلیل کمبود اکسیژن و وِنتیلاتور جان خود را از دست بدهند، آیا استانی که در معرض خطر از ناحیه مرزهایش قرار دارد نباید در اولویت واکسیناسیون قرار گیرد.

درخشان در تذکر به وزیر آموزش و پرورش،تاکید کرد: آیا خبر دارید دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان فنوج برای رسیدن به مدرسه باید بیش از یک ساعت پشت وانت بنشینند تا در جاده های صعب العبور به مدرسه برسند، همچنین ۷۰ درصد معلمان زحمتکش شهرستان های راسک و سرباز شرکتی و خرید خدمات هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، اظهار داشت:قطع مکرر برق، افت ولتاژ و نوسانات شدید امان مردم این منطقه را بریده است.

کد خبر 5246998

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیستان و بلوچستان مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 هیئت دولت محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری آیت الله خامنه ای دولت سیزدهم صحن مجلس ویروس کرونا برجام ایالات متحده امریکا واکسن کرونا جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور، گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
هودیانی با بیان اینکه مهمترین ارقام کشت شده در این منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است، افزود: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم از سطح اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول، برداشت خواهد شد، ادامه داد: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صد درصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی