Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: مشکلی که الان داریم، نبود تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارمان است که مصدوم بوده و در تمرین غایب هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز ، فیروز کریمی، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا بازی حساسی با ذوب‌آهن که همیشه جزو رقبای قابل‌اعتنا بوده داریم، امروز آخرین جلسه تمرینی را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من دیر به جمع بچه‌ها اضافه شدم و به همین دلیل امروز خلاصه‌ای از کار فردا را در کلاس تئوری به بچه‌ها گفتم و از آن‌ها خواستم که بیایند و برنامه‌ها را به‌صورت عملی انجام دهند.

کریمی ادامه داد: با شرایطی که الان برای تیم به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را برای رسیدن به جمع تیم‌های صعودکننده دارد که تصور می‌کنم بچه‌ها متوجه این قضیه باشند و بتوانند در آینده بدون در نظر گرفتن امتیازی که می‌گیریم، بازی خوبی ارائه کنند.

سرمربی جدید تراکتور خاطرنشان کرد: امتیاز دست خدا است، یک موقع می‌بینید که خیلی بد بازی کردیم اما صاحب 3 امتیاز شدیم و یک موقع هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم. اما قول می‌دهم که فردا بر اساس تمرینات و کارهایی که امروز انجام دادیم و از هفته آینده با تمرینات صبح و عصر کار را بهتر می‌کنیم. نمی‌خواهیم خیلی زمان ببریم و ان‌شاءالله بعد از چند جلسه تمرین به شرایطی برسیم که بتوانیم نتایج و بازی‌های مطلوبی را ارائه بدهیم.

دستیاران کریمی در تراکتور مشخص شدند/ جدایی 2 دستیار خطیبیبرگزاری نخستین تمرین تراکتور با فیروز کریمیدیدارهای خانگی تراکتور به ورزشگاه شهید سلیمانی منتقل شد

وی در مورد عدم حضور برخی بازیکنان در تمرینات و مصدومیت آن‌ها اظهار داشت: ما مصدوم داریم، تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه بازیکنان تأثیرگذارمان هم هستند. یک تعداد هم مصدوم هستند که با نظر پزشک آرام‌آرام کار را شروع کرده‌اند تا در هفته‌های بعد به جمعمان اضافه شوند. مشکلی که الان داریم، نبود تعدادی از بازیکنان تأثیرگذارمان است که مصدوم بوده و در تمرین غایب هستند.

کریمی در مورد حواشی اخیر تراکتور و جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی گفت: می‌دانم که در این مدت به هواداران سخت گذشته است. در جلسه تئوری به بچه‌ها گفتم، مواقعی هست که با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستیم و قابل قبول است گاهی این تیم‌ها بالاتر از ما باشند اما علی‌رغم احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستیم، خیلی زور دارد که با این قدمت، صلابت و پیشینه که تراکتور دارد، تیم‌هایی که اصلاً جایی از اعراب در لیگ برتر هم نداشتند، بالای سر تیم ما باشند.

سرمربی جدید تراکتور ادامه داد: این مقداری برایمان دردناک است اما تلاشمان را می‌کنیم که ان‌شاءالله این مشکل را مرتفع کنیم و خودمان را به مدارج بالا برسانیم. از تیم بر مبنای تعداد تمریناتی که انجام می‌شود، باید انتظار داشت. هواداران خوبمان هم باید به این موضوع واقف باشند که هستند.

وی افزود: تمرینات را فشرده انجام می‌دهیم تا به شرایطی برسیم که در رقابت با رقبای اصلی‌مان نتایج قابل قبولی کسب کنیم. درست است که الان جایگاه بالایی نداریم اما رقبای اصلی تیم ما در جدول همیشه 3 تیم بالای جدول هستند.

کریمی در پایان ضمن اشاره به مشکلاتی که در نیم‌فصل داشته، گفت: مشکلات و گرفتاری‌های گذشته، مثل نیم‌فصل که به من گفتند به تراکتور بیایم و همه می‌دانند که درگیر مشکلات زندگی‌ام بودم؛ مرتفع شده و دیگر وجود ندارد، ان‌شاءالله اگر خدا عمری داد بتوانم تیم خوبی بسازم که در اینجا یادگار بماند.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سرمربی جدید بچه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت