Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، حتماً می دانید که یکی از منابع بسیار عالی برای جذب ترافیک موتورهای جستجو هستند!

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، حتماً می دانید که یکی از منابع بسیار عالی برای جذب ترافیک موتورهای جستجو هستند! حال اگر بخواهید در موتورهای جستجو به رتبه های اول برسید، باید به لینک سازی توجه زیادی داشته باشید! در واقع لینک سازی و خرید بک لینک یکی از فاکتورهای بسیار مهم و اساسی به شمار می رود که اگر به درستی انجام نشود، نمی توانید رتبه خوبی برای سایت خود کسب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب می خواهیم به بررسی نکات مهم برای خرید بک لینک مناسب و همچنین مکان هایی که با کمک آن می توانید بک لینک بسازید، می پردازیم.

خرید بک لینک چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی نکات مهم خرید بک لینک و مکان های قابل انتشار بپردازیم، بهتر است با مفهوم بک لینک آشنا شوید. اگر بخواهیم لینک سازی یا بک لینک را به صورت خیلی ساده بررسی کنیم، باید بگوییم که لینک سازی به معنای دریافت لینک از سایت های دیگر برای سایت خود است. در واقع هنگامی که شما یک کلمه کلیدی را در سایت دیگر درج می کنید و لینک مربوط به صفحات سایت خود را بر روی همان کلمه کلیدی درج می کنید، به معنای دریافت بک لینک است. حال گاهی اوقات شما این بک لینک را خریداری می کنید که با چنین کاری خرید بک لینک گفته می شود.

دلیل آن که خرید بک لینک اهمیت زیادی دارد، این است که هنگام بررسی یک صفحه توسط گوگل تمام لینک هایی که در آن وجود دارند هم مورد بررسی قرار می گیرد. حال اگر این لینک ها در صفحاتی که برای گوگل ارزش زیادی دارند درج شده باشد قرار گیرد، رتبه سایت شما هم بهبود پیدا می کند اما اگر در صفحاتی که اسپم به حساب می آیند یا لینک های زیادی در آن قرار دارند درج شود، ممکن است باعث آسیب رساندن به رتبه سایت شما شود. بنابراین هنگام خرید بک لینک باید توجه کنید که از صفحات معتبر و با کیفیت لینک بگیرید تا باعث رشد سایت شما شود.
همچنین برای خرید بک لینک میتوانید از این صفحه اقدام نمایید : https://www.tesmino.com/backlink/

روش های دریافت بک لینک کدام هستند؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران هنگام لینک سازی پیش می آید، این است که روش های دریافت بک لینک کدام هستند! در واقع روش های زیادی برای دریافت بک لینک وجود دارند که برخی از آن ها ارزشمندتر هستند. در حالت کلی شما از هر روشی برای دریافت بک لینک استفاده کنید، در یکی از سه گروه زیر قرار می گیرد و بهتر است حتماً اطلاعات خوبی در مورد این موضوع داشته باشید. روش های دریافت بک لینک عبارتند از:

گرفتن بک لینک از وب سایت های اتوریتی بالا

اولین روش دریافت بک لینک، گرفتن آن از سایت های قدرتمند است! سایت ها توسط ابزار MOZ از نظر قدرت رتبه بندی می شوند. در واقع این سایت یک مفهوم جدید به دنیای سئو اضافه کرده است و نام آن دامین اتوریتی یا قدرت دامنه است. هر چقدر نمره دامین اتوریتی یک دامنه بیشتر باشد، قدرت و محبوبیت بیشتری نزد موتورهای جستجو دارد و یکی از راه های دریافت بک لینک، گرفتن بک لینک از چنین سایت هایی است. روش های مختلفی برای دریافت بک لینک از سایت های قدرتمند وجود دارد که مهم ترین آن، خرید رپورتاژ آگهی است! در واقع با خرید رپورتاژ آگهی علاوه بر این که ارزشی به کاربر اضافه می کنید، به راحتی می توانید لینک های خود را هم در آن قرار دهید.

گرفتن بک لینک از سایت های مرتبط با سایت خود

یکی دیگر از رراه های دریافت بک لینک، دریافت آن از سایت های مرتبط است! گاهی اوقات سایت های مرتبط با سایت شما حاضر می شوند که لینک شما را به ازای دریافت هزینه یا تبادل بک لینک در سایت خود درج کنند. البته ممکن است رتبه آن سایت کاملاً متوسط باشد اما به دلیل مرتبط بودن، به راحتی می توانید شاهد رشد مناسب رتبه سایت خود در گوگل باشید. البته منظور از سایت های مرتبط، سایت هایی است که به حوزه شما نزدیک است؛ معمولاً سایت هایی که دقیقاً در حوزه فعالیت شما کار می کنند به دلیل یکسان بودن کلمات کلیدی رقابتی حاضر به انجام چنین کاری نمی شوند.

خرید بک لینک از پلتفرم های معتبر

یکی دیگر از راه های لینک سازی برای سایت شما، خرید بک لینک از پلتفرم های معتبر است! پلتفرم های خرید بک لینک به این صورت کار می کنند که صدها سایت معتبر را هماهنگ کرده اند و به ازای دریافت هزینه از شما، با آن ها هماهنگ می کنند و لینک شما را قرار می دهند. البته خرید بک لینک باید همیشه صورت بگیرد؛ زیرا معمولاً هزینه پرداختی به ازای مدت زمان مشخص است و اگر آن را پرداخت نکنید، لینک شما حذف می شود و این مسئله باعث از بین رفتن رتبه مناسب شما خواهد شد.

بنابراین روش های کلی خرید بک لینک به صورت زیر است و می توانید متناسب با نیاز خود از یکی آن ها استفاده کنید.

در چه مکان هایی لینک منتشر کنیم؟

یکی دیگر از سوالاتی که برای برخی کاربران پیش می آید، این است که در چه مکان هایی می توانیم بک لینک خود را منتشر کنیم! در برخی از این روش ها می توانید اقدام به ساخت بک لینک رایگان کنید اما برخی از آن ها نیازمند پرداخت هزینه هستند. در این بخش 6 مکانی که می توانید اقدام به لینک سازی کنید را معرفی می کنیم:

تالار گفتمان

اولین مکان برای دریافت بک لینک، تالار گفتمان است! تالار گفتمان به سایت هایی گفته می شود که کاربران در آن عضو می شوند و در مورد موضوعات مختلف بحث می کنند. در چنین سایت هایی به راحتی می توانید بک لینک خود را منتشر کنید و البته بهتر است آن را در یک محتوای ارزشمند و مرتبط درج کنید. برخی از تالارهای گفتمان به شما اجازه انتشار لینک به صورت فالو (Follow) را هم می دهند که ارزش زیادی دارد.

ارسال پست مهمان

یکی دیگر از راه های ساخت بک لینک رایگان ارسال پست مهمان در سایت های مرتبط است! برخی سایت ها به شما اجازه انتشار محتوایی را می دهند که در آن قادر به درج بک لینک خواهید بود. در چنین سایت هایی به راحتی می توانید یک مطلب مرتبط با سایت خود درج کنید و در آن لینک های خود را قرار دهید! این کار به شما کمک می کند تا بدون هزینه اقدام به ساخت بک لینک رایگان کنید. البته این روش با رپورتاژ آگهی که نوعی خرید بک لینک محسوب می شود، متفاوت است اما تاثیر خوبی روی سایت شما خواهد داشت.

شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات شما می توانید لینک خود را به صورتی که قابل کلیک باشد در شبکه های اجتماعی درج کنید! به عنوان مثال فیسبوک و توییتر از جمله شبکه های اجتماعی هستند که می توانید لینک های خود را در کنید تا کاربران بتوانند وارد سایت شما شوند. گوگل اجازه بررسی برخی شبکه های اجتماعی را ندارد؛ بنابراین بهتر است به دنبال شبکه های اجتماعی باشید که گوگل امکان بررسی محتوای آن را دارد! به عنوان مثال فیسبوک گزینه بسیار مناسبی است.

لینکدین

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی تخصصی است که فعالیت کاربران در آن به صورت کاری است و می توانند یکدیگر را پیدا کنند. اگر در لینکدین فعالیت ندارید، بهتر است هر چه زودتر فعالیت خود را شروع کنید. فعالیت در لینکدین نه تنها به دریافت بک لینک رایگان کمک می کند، بلکه باعث می شود تا بتوانید برندسازی شخصی خود را هم آغاز کنید.

درج کامنت در بلاگ ها بهترین جایگزین خرید بک لینک

یکی دیگر از راه های دریافت بک لینک رایگان، درج کامنت در بلاگ است! گاهی اوقات محتوایی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما با درج کامنت در زیر آن به راحتی می توانید اقدام به دریافت بک لینک کنید. سعی کنید سایت هایی را انتخاب کنید که اسپم نباشند و رتبه خوبی هم داشته باشند تا رتبه سایت شما را بهبود ببخشد.

سایت های اشتراک ویدئو

یکی دیگر از راه های دریافت بک لینک، سایت های اشتراک گذاری ویدئو نظیر آپارات و یوتیوب است! در این سایت ها شما می توانید لینک خود را در بخش محتوا و پروفایل درج کنید و به نوعی دریافت بک لینک رایگان انجام دهید.

در نهایت، اگر قصد خرید بک لینک قوی را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو است! در این پلتفرم شما می توانید رسانه های مختلفی که به شما امکان خرید رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک قوی را می دهد ببینید و همچنین شرایط انتشار لینک را هم بررسی کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره به شما کمک می کند تا سوالات پیش از خرید را بپرسید و هنگام خرید هم در کنار شما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بک لینک موتورهای جستجو یکی دیگر از راه راحتی می توانید شبکه های اجتماعی موتورهای جستجو توانید لینک سایت های مرتبط رپورتاژ آگهی خرید بک لینک داشته باشید لینک خود گاهی اوقات بک لینک بک لینک لینک سازی سایت هایی رتبه سایت درج کنید سایت خود سایت شما لینک ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!

گواهینامه رانندگی یک مدرک قانونی است که شخص می‌تواند با داشتن آن از وسیله نقلیه خود استفاده کند. در صورت نداشتن گواهینامه رانندگی پلیس حق دارد راننده را جریمه کند. اولین اقدام اکثر جوانان پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی دریافت گواهینامه رانندگی است. شور و هیجان جوانی برای دریافت کارت گواهینامه رانندگی و بی حوصلگی می‌تواند از جمله مواردی باشد که باعث می‌شود برخی افراد به جای طی کردن روند قانونی دریافت گواهینامه از طریق راه‌های نادرست اقدام به دریافت آن کنند.

به گزارش صدای ایران از مهر،در فضای مجازی تبلیغاتی با عنوان؛ در اولین آزمون رانندگی قبول شوید، با خرید سوالات آئین نامه رانندگی با آخرین تغییرات شما دیگر نیازی به خواندن کتاب آئین نامه نخواهید داشت. فروش مدرک معتبر، فروش گواهینامه رانندگی، فروش مدرک تحصیلی استعلامی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکتری و. مشاهده می‌کنیم.

کلاهبرداران به شرط استعلام و صحت گواهینامه اقدام به فروش آن می‌کنند و شهروندان را به دام خودشان می‌اندازند و برخی از این کلاهبرداران هم پس از دریافت وجه متواری می‌شوند و دیگر پاسخگو نیستند.

یکی از مالباختگانی که فریب این گونه تبلیغات فضای مجازی را خورده است به خبرنگار مهر می‌گوید: ۶ ماه بود که با صفحه مجازی فروش گواهینامه رانندگی آشنا شده بودم و اعتماد کردم و پول کارت به کارت کردم و قرار شد که گواهینامه رانندگی صادر کند، از واریز پول یک هفته می‌گذرد و موبایلش خاموش است و در شبکه‌های اجتماعی هم یک هفته است که فعال نشده؛ فریب خوردم، گواهینامه پایه ۳ می‌خواستم و برای شروع کار مبلغی را واریز کردم و قرار بود مابقی مبلغ را موقع تحویل گواهینامه پرداخت کنم که الان دیگر در دسترس نیست.

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صدور مجوز‌های رانندگی تابع قوانین و مقررات برابر آئین نامه صدور انواع گواهینامه رانندگی است و این مجوز تابع یک سری فرآیند قانونی است.

وی افزود: از هموطنان درخواست می‌شود به هیچ وجه فریب این تبلیغات کلاهبرداری را نخورند، زیرا اگر با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود؛ لذا افراد به جای پرداخت هزینه‌های زیاد و مرتکب تخلف شدن از ظرفیت‌های پلیس راهور برای دریافت گواهینامه استفاده کنند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا بیان کرد: در این تبلیغات کلاهبرداران متخلف اقدام به دریافت هزینه‌هایی از افراد می‌کنند و دیگر هیچ ارتباطی با اینها برقرار نمی‌کنند و مدرکی هم صادر نمی‌شود و اگر هم گواهینامه‌ای دریافت کنند صرفاً یک کارت شبیه به گواهینامه رانندگی است و در سامانه‌های پلیس اصالت ندارد و رانندگی با گواهینامه جعلی جرم است و سامانه پلیس در سراسر کشور قابلیت شناسایی گواهینامه جعلی از اصلی به واسطه هوشمند بودن را دارد.

سرهنگ‌کرمی اسد گفت: به دلیل سیستمی بودن فرآیند دریافت گواهینامه رانندگی امکان چاپ و صدور گواهینامه بدون طی مراحل قانونی اصلاً وجود ندارد.


دیگر خبرها

  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند