Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، ابراهیم شنوافلاح رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از برگزاری پنج دوره آزمون بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای برون‌شهری بار و مسافر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۲۹۲ نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند که از این تعداد ۲۳۷نفر پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنوافلاح افزود:از این تعداد شرکت کننده ۲۵۲نفر در بخش حمل بار و ۴۰ نفر در بخش مسافر بوده‌اند.

وی اضافه کرد:آزمون‌های بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای با مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نظارت معاونان حمل و نقل و رابطان آموزشی و کارشناسان مرکز آموزش برگزار می‌شود.

شنوافلاح ادامه داد:متقاضیان کارت هوشمند در بخش حمل و نقل عمومی برای داشتن کارت هوشمند حتما باید در این آزمون‌ها شرکت و گواهینامه قبولی را دریافت کنند.

وی گفت: رانندگان پیش از برگزاری آزمون آموزش‌های اولیه مورد نیاز در حوزه کالا و مسافر را فرا می‌گیرند که امسال به علت شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به جای برگزاری کلاس‌های حضوری، فایل‌های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار گرفت تا پس از مطالعه و تماشای آن‌ها در آزمون شرکت کنند.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: مواردی، چون موضوعات حقوقی و قوانین حمل و نقل، سلامت شغلی رانندگان، ایمنی حمل و نقل و مهارت‌های حرفه‌ای از جمله موضوعاتی هستند که رانندگان با شرکت در این دوره‌ها و برگزاری آزمون با آن‌ها آشنا می‌شوند.

در حال حاضر ۱۵هزار راننده بار و مسافردر استان قزوین دارای کارت هوشمند هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شرکت جاده حمل و نقل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن