Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت 1400، وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال با یک ستاره کیفی همچنان پایین‌ترین سطح کیفی را دارا هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس این گزارش ارزشیابی در گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت با سطح قیمتی 2، خودرو‌های سایپا 151 و وانت کارا 2000 دو کابین و تک کابین، سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش سواری در گروه خودرو‌های سبک و در سطح قیمتی یک، خودروی تیگو 7 سه ستاره کیفی و در سطح قیمتی 2، خودروی هایما اس 7 اتوماتیک 4 ستاره کیفی و خودروی جک سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند، اما در سطح قیمتی 4، خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک 5 ستاره کیفی، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 و دنا پلاس 4 ستاره کیفی، همچنین خودرو‌های پژو 206 صندوق دار، 206 معمولی، پژو پارس، رانا و سمند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.
بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اردیبهشت 1400، در سطح قیمتی 5 هم خودروی کوییک، 4 ستاره کیفی و خودرو‌های کوییک R، تیبا 2 پلاس، تیبا 2 معمولی و ساینا سه ستاره کیفی را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خودرو سه ستاره کیفی سطح قیمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند