Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، صفا صبوری دیلمی با اشاره بر مهم‌ترین اقدامات پیش روی معاونت فنی در ماه‌های باقی مانده از مدیریت شهری دوره پنجم گفت: در فرصت باقی مانده مهم‌ترین برنامه ما تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و تحویل آن به شهروندان است.

او درباره این پروژه‌ها عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده، شماری از پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه زیرگذر گلوبندک یکی از مواردی است که باید تا پیش از پایان این دوره آن را به بهره برداری برسانیم البته این پروژه زودتر از شهریور تکمیل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره بر دیگر پروژه‌ها توضیح داد: بخشی از عملیات عمرانی پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب پایتخت نیز تا شهریور ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید تا بار ترافیکی این نقطه از شهر کاهش یابد.

صبوری دیلمی اظهار کرد: پروژه میدان جانبازان نیز تا پایان این دوره تکمیل می‌شود. تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع‌های غیر همسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی است و پل اصلی میدان جانبازان به طول ۳۶ متر و عرض ۳۴ متر با هدف برقراری ارتباط شمال و جنوب بلوار است.

وی افزود: به علاوه پروژه پلازای میدان امام خمینی که در احیای بافت تاریخی نقش مؤثری دارد، نیز تا شهریور ماه تکمیل می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پارکینگ امیرکبیر و بخشی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) نیز تا پیش از پایان این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

دیلمی گفت: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) در منطقه ۱۷ و ۱۸ و بر روی راه آهن تهران-تبریز واقع شده است. این پروژه با ظرفیت رفاهی و گردشگری در ارتقا سرانه فضای سبز و خدمات اجتماعی به شهروندان نقش مهمی خواهد داشت.

کد خبر 610998 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد