Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@12:37:17 GMT

صاعقه در جلفا قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۰۲۶

صاعقه در جلفا قربانی گرفت

فرمانده انتظامی "جلفا" از فوت جوان 22 ساله و مصدومیت 2 نفر دیگر بر اثر اصابت صاعقه در روستای "زاویه" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عادل ولیزاه"  بیان کرد: عصر دیروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برق گرفتگی به علت صاعقه در زمین‌های کشاورزی روستای "زاویه"، بلافاصله نیروهای امدادی و مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد تعدادی از اهالی روستا حین کار در زمین‌های کشاورزی بوده‌اند که بر اثر برخورد صاعقه جوانی 22 ساله  فوت و 2 نفر دیگر مجروح و سریعا" توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "جلفا" با بیان اینکه در این حادثه یک نفر فوت و 2 نفر دیگر تحت درمان قرار گرفته اند به شهروندان توصیه کرد: هنگام بارندگی و هوای ابری به ارتفاعات و فضای باز نروند و نکات ایمنی را رعایت تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا