Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از تئاتر شهر، اجرای نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی شامگاه دوشنبه (هفتم تیر) با حضور ابراهیم گله‌دارزاده رییس تئاترشهر و فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در تالار سایه این مجموعه آغاز شد. 

قائمیان پس از تماشای این نمایش گفت: امشب یک تئاتر خوب دیدم و از این بابت خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آثار علیرضا معروفی را به عنوان نویسنده و کارگردان از سال‌ها قبل دیده‌ام و می‌شناسم، معروفی در نمایش شکم یک جهش بزرگ داشت و امشب در تن‌ها نشان داد به شیوه اجرایی خاص خودش در نمایش رسیده است. ضمن اینکه نوع نگاه معروفی به دفاع مقدس و روایتش خلاقانه و بدون شعار است. 

وی با قدردانی از توانمندی بازیگران این اثر نمایشی افزود: این اجرای بی‌نقص نشان از تلاش در مسیر درست دارد که با خلاقیت کارگردان به شیوه‌ای جذاب، نمایشی شده است.

آموزش و هدایت هنرمندان جوان به شکوفایی تئاتر و هنر ایران می‌انجامد

قائمیان تصریح کرد: تئاتر ما نیازمند هنرمندان جوان و تازه نفس است و گروه نمایش تن ها یکی از  مجموعه های تازه نفس تئاتر ماست که از استان البرز اجرای خود را در تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار داده است. مسئولان باید به هنرمندان استان‌ها که با حداقل امکانات فعالیت و تلاش می‌کنند، توجه ویژه داشته باشند. استعدادهایی که با هدایت درست و آموزش صحیح می‌توانند شکوفا شده و آینده تئاتر کشور را بسازند.

وی با ابراز خرسندی از اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر گفت: خیلی خوب است در مجموعه‌ای مثل تئاتر شهر به این گروه امکان اجرا و کسب تجربه‌ای ارزشمند داده شده است. امیدوارم  امکانی مهیا شود که هنرمندان فعال همه‌ شهرستان‌ها بتوانند هم برای اجرا به تهران بیایند و هم در شهر خودشان سالنی استاندارد داشته باشند تا  با اجراهایی تائیرگذار، تئاتر را درشهرشان رونق بدهند و برای سایر جوانان هنرمند نیز ایجاد انگیزه کنند.

نمایش تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی و بازی فرزاد  تجلی، امیررضا حشمی پور، محمد جواد حشمی پور، امیر ارسلان خالویی، فردین شاه حسینی، هادی شیخ الاسلامی ،حسین عارف، آرمان میرزایی، حامد نساج بخارایی و محمد نیازی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵ در تالار سایه تئاتر شهر میزبان تماشاگران خواهد بود.

برچسب‌ها فرهاد قائمیان تئاتر تئاتر شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهاد قائمیان تئاتر تئاتر شهر فرهاد قائمیان تئاتر تئاتر شهر تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران