Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون آرای باطله گفت: کسانی که پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند حتی اگر رأی سفید به صندوق بیندازند اعتقاد خود را به نظام اعلام می‌کنند و این افراد با کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند متفاوت هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد: کسی که رأی سفید به صندوق می‌اندازد یا گزینه موردنظرش در میان نامزدهای تأیید صلاحیت شده حضور نداشته یا برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدهای انتخابات نتوانسته است نظرش را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گلایه مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی را علت برخی از آرای باطله خواند و گفت: بخشی از آرای باطله در واقع صدای اعتراض مردم به شرایط معیشتی بوده است.

وی تأکید کرد: برای کاهش نارضایتی‌ها و گلایه مردم، کابینه سیزدهم نباید در خانه بنشیند، باید با مردم بوده و به فکر حل مشکلات معیشتی آنها باشد. جهش تولید، راهکار حل مشکلات کشور است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: اگر کابینه رئیسی، چابک، متعهد و کاربلد باشد و در راستای حل مشکلات مردم گام‌های عملی بردارند، آرای باطله در دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری کاهش می‌یابد. باید مشکل تورم، بورس، کاهش ارزش پول ملی و معیشت مردم در کوتاه مدت تا حدودی حل شود تا میزان اعتماد و رضایت عمومی افزایش یابد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رای باطله گلایه مشکلات معیشتی ولی اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی