Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:42:51 GMT

یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی به مرحله ۲۰ رسید

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۲۱۵

یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی به مرحله ۲۰ رسید

دولت دهم تیرماه، مرحله بیستم از یارانه معیشتی را از محل افزایش قیمت بنزین به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند و فعلا از ثبت‌نام جاماندگان خبری نیست.

به گزارش ایسنا، پرداخت جدید یارانه معیشتی طی روز‌های آینده در حالی صورت می‌گیرد که این پرداخت از آبان ۱۳۹۸ و با افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار گرفت و با پرداخت به ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون خانوار آغاز شد، ولی آنچه تازه‌ترین گزارش سازمان هدفمندی یارانه‌ها منتشر کرد از افزایش خانوار‌های دریافت‌کننده به بیش از ۱۹.۷ میلیون خانوار با جمعیتی حدود۶۰ میلیون حکایت داشت.

کمک‌های معیشتی به تناسب اعضای خانوار بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان متغیر است؛ به گونه‌ای که خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

بابت پرداخت کمک معیشتی به این ۶۰ میلیون نفری که از بین یارانه بگیران گزینش شده‌اند، در سال حدود ۳۱ هزار تومان هزینه می‌شود و در صورت ثبت‌نام از متقاضیان جامانده این هزینه می‌تواند افزایش یابد.

این در حالی است که به دنبال تکلیف قانون بودجه برای ثبت‌نام از جاماندگان از یارانه نقدی و معیشتی، دولت اخیرا آئین نامه مربوطه را تصویب و قرار شد که وزارت رفاه با آماده‌سازی بستر‌های لازم امکان ثبت‌نام را فراهم و در دستور کار قرار بگیرد.

با ارائه لیست جدید وزارت رفاه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، این سازمان نسبت به پرداخت اقدام خواهد کرد، ولی هنوز خبری از آن نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یارانه معیشتی هدفمندی یارانه ها هزار تومان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه