Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه آرسنال فصل پیش‌رو هدایت عقاب‌های لندنی را برعهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد؛ پاتریک ویرا شب گذشته (دوشنبه) برای عقد قراردادی سه ساله با باشگاه کریستال‌پالاس به توافق رسیده و سرمربی جدید این تیم لیگ برتری لقب گرفته است. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم این خبر را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسطوره باشگاه آرسنال در حالی سرمربی جدید عقاب‌های لندنی لقب گرفت که پیش از این بحث حضور نونو اسپیریتو سانتو سرمربی پیشین ولورهمپتون، فرانک لمپارد سرمربی پیشین چلسی و لوسین فاوره سرمربی پیشین دورتموند روی نیمکت این تیم مطرح بود.

اعلام برنامه فصل جدید لیگ برتر انگلیس/ تاریخ بازی‌های مهم مشخص شد

ویرای 45 ساله که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش بین سال‌های 2018 تا 2020 در تیم نیس فرانسه بود، اخیراً گفته شد که با باشگاه لیل هم مذاکراتی برای قبول هدایت این تیم داشته اما در نهایت ترجیح داد مربیگری را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

این مربی فرانسوی جانشین روی هاجسون 73 ساله شد، کسی که از سال 2017 هدایت کریستال‌پالاس را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال نیس کریستال پالاس لیگ برتر انگلیس ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد آرسنال نیس کریستال پالاس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان