Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@07:52:27 GMT

شرایط ثبت‌ نام جاماندگان یارانه نقدی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۳۰۲

شرایط ثبت‌ نام جاماندگان یارانه نقدی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین،با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و نگرانی های جدی در این خصوص ،شرایط ثبت نام جاماندگان یارانه پس از هماهنگی های لازم با ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود.

در اطلاعیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است : بر اساس  قانون بودجه ۱۴۰۰و آیین‌نامه مصوب دولت کسانی که در سال ۱۳۹۳از ثبت نام یارانه ها جا مانده  یا افرادی که خانواده آنها یارانه‌بگیر نبوده  اما با ازدواج از خانواده جدا شده‌اند چنانچه متقاضی دریافت یارانه هستند، می توانند طبق شرایطی که  اعلام خواهد شد برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر  این اطلاعیه؛  پس از هماهنگی های لازم با ستاد ملی کرونا نحوه مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای ثبت نام در شهرهایی که خطر گسترش کرونا وجود نداشته باشد اعلام می شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است؛تا اعلام شرایط از سوی این وزارتخانه، افراد متقاضی ثبت نام یارانه،  از مراجعه حضوری به این وزارتخانه و سازمان هدفمندی یارانه ها خودداری کنند.

پربیننده ترین فرمانده اقتصادی دولت رییسی؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۴/۶ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۴/۷ زمان واریز یارانه معیشتی تیرماه اعلام شد روزهای خوش تاجران ایرانی در دوبی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه نقدی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت