Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، واحد حفاظت رودخانه زاینده‌رود با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به آب‌اندازی رودخانه و افزایش میزان جریان خروجی سد زاینده‌رود از حدفاصل سد تنظیمی از تاریخ  ۹ تیر ماه ۱۴۰۰، از هرگونه استقرار، تردد، توقف، شنا و ایجاد مانع در رودخانه زاینده‌رود در دوره توزیع آب جداً خودداری کرده و کلیه ضوابط ایمنی در خصوص حریم رودخانه را به طور کامل رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، در صورت وقوع و یا مشاهده هر گونه تخلف یا حادثه، مراتب را با شماره همراه ۰۹۱۰۹۷۸۹۰۰۲ و یا فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و نزدیکترین مرکز امداد و نجات آتش‌نشانی گزارش کنید.

در پایان این اطلاعیه آمده است، شرکت آب منطقه‌ای هیچگونه مسؤولیتی در خصوص حوادث احتمالی ناشی از عدم توجه به ضوابط ایمنی در حریم رودخانه را نخواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازگشایی زاینده رود شرکت آب منطقه ای اصفهان آتش نشانی اصفهان سد زاینده رود ضوابط ایمنی زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور صفی آباد حوالی روستای دلو در ساعت ۱۱:۳۰ امروز به گشت پاسگاه انتظامی، اعلام و کارشناسان پلیس راه و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
به گفته اسپیدکار در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد، اما به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.
وی رانندگان توصیه کرد: برای کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند.

دیگر خبرها

  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید