Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:23:47 GMT

۶۹۶ پروژه بهداشتی در سراسر کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۵۳۰

۶۹۶ پروژه بهداشتی در سراسر کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این پروژه‌ها که امروز در ۳۰ استان و ۵۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی افتتاح شد، بخشی از ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی است که در پویش ره سلامت در سراسر کشور تا مردادماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

در این مراسم، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی، تسهیلات زایمانی، مراکز آموزش بهورزی و پانسیون‌های پزشکان به طور همزمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مراسم نیز مرکز جامع خدمات سلامت یاسمین روستای محمدآباد یزد که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد و یکی از خیرین سلامت در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و زیربنای ۷۶۱ متر مربع ساخته و تجهیز شده به بهره برداری رسید.

گفتنی است در این سفر، رئیسی معاون بهداشت، تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه و جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر نمکی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 5247095

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یزد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمار کرونا سازمان غذا و دارو کووید 19 واکسیناسیون رژیم غذایی سرطان علیرضا رئیسی سعید نمکی شیوع کرونا دولت سیزدهم سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان