Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه استفاده از فضای مجازی و بستر وب، برای هر کسب و کار و فعالیتی ممکن شده است. همه افراد برای رفع نیازهای روزانه خود قبل از اقدام به هر کاری ابتدا یک جستجوی ساده در اینترنت انجام می‌دهند که در اکثر مواقع نیز این روش جوابگو است.

در امر مشاوره حقوقی و کیفری نیز این پدیده رخ داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مؤسسات فعال در حوزه امور حقوقی و کیفری اقدام به ارائه خدمات تخصصی و نیمه‌تخصصی در این حیطه کرده‌اند. مؤسسه حقوقی تهران مدافع نیز خدمات حقوقی و مشاوره‌ای آنلاین را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان عزیز خود قرار داده تا در راستای رضایت مشتری، گامی بلند و هدفمند برداشته باشد.

شرح خدمات رایگان حقوقی آنلاین و تلفنی مؤسسه حقوقی تهران مدافع

با توجه به شرایط موجود بخاطر کرونا و همچنین سرعت‌دهی به امور حقوقی و فعالیت‌های قانونی، مؤسسه حقوقی تهران مدافع بر آن شده که خدمات حقوقی و مشاوره‌ای خود را به صورت رایگان و از طریق پلتفرم‌های مختلفی مثل وب‌سایت، تماس تلفنی و نرم‌افزار واتس آپ در اختیار مردم عزیز در تمام نقاط کشور قرار دهد.

برای اینکه بتوانید جواب کامل سوالات حقوقی و کیفری خود را بگیرید، کافی‌است که از طریق یکی از روش‌های فوق با ما ارتباط برقرار کنید. می‌توانید تلفن را بردارید و با برقراری تماس، به متخصص حقوقی در زمینه‌ای که دچار چالش شده‌اید، متصل شوید.

اگر می‌خواهید از تماس تلفنی برای مشاوره استفاده کنید، بهتر است که قبل از تماس همه اطلاعات و مدارک موجود را در دسترس قرار دهید تا در صورت نیاز متخصص به آن‌ها، بتوانید سریعاً مطالب را به ایشان منتقل کنید.

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت از شبانه‌روز اقدام به دریافت خدمات حقوقی تلفنی بدون هیچ هزینه‌ای بکنید. به آسانی با متخصص ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و در مورد حل آن به بهترین و بروز ترین روش‌های قانونی و حقوقی مجهز شوید.

از خدمات آنلاین حقوقی تهران مدافع استفاده کنید

روش دیگری که می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت ریالی هزینه، از مزایای مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنید، این است که دو روش زیر استفاده کنید.

استفاده از وبسایت مؤسسه حقوقی تهران مدافع

در روش اول شما می‌توانید با ورود به صفحه اینترنتی مؤسسه حقوقی تهران مدافع از خدمات ارزشمند این مؤسسه بهره‌مند شوید. پس از اینکه وارد صفحه وبسایت شدید می‌توانید درخواست خود را ارسال کنید. سعی کنید که اطلاعات کافی از چالش خود ارائه دهید و اگر مدرک معتبری دارید، حتماً در دسترس باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید.

پس از ارسال درخواست و طرح سوالات، مشکل شما با متخصص همان زمینه مطرح خواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ برایتان ارسال خواهد شد و در صورت نیاز به تخصص بیشتر در حل پرونده شما، شماره تلفن وکیل متخصص در زمینه مورد نیازتان به شما ارائه می‌شود که می‌توانید شخصاً با ایشان ارتباط بگیرید.

می‌توانید با مطالعه مقالات منتشرشده در وب‌سایت، اطلاعات جانبی بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف حقوقی و قانونی کسب کنید که ممکن است جواب سوالات شما نیز باشد.

حضور مؤسسه تهران مدافع در شبکه‌های اجتماعی

درحال حاضر استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی بسیار شدت گرفته‌است. نسبت به ۵ سال پیش شاید بتوان ادعا کرد که کاربرد این شبکه‌ها ده‌ها برابر شده است.

در همین راستا مؤسسه حقوقی تهران مدافع برای رفاه حال مشتریان عزیز و داشتن دسترسی راحت‌تر به خدمات این مجموعه، حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد. برای مثال در صورت نیاز به استفاده از خدمات تخصصی مشاوره در موضوعات حقوقی، می‌توانید به نرم‌افزار واتس آپ مراجعه کرده و با اپراتورهای مجموعه ما ارتباط بگیرید.

پس از برقراری ارتباط با اپراتور و دادن شرحی از چالش خود، به متخصص مورد نیاز خود متصل می‌شوید و می‌توانید از دانش و تجربه ایشان در امور حقوقی خود استفاده کنید. در این روش صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد. درواقع بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را پیدا کنید و در ادامه اگر نیاز بود، می‌توانید برای دریافت وقت از مشاور اقدام کنید.

البته لازم به ذکر است که در همان جلسه آنلاین مشاوره، به پاسخ بسیاری از سوالات خواهید رسید و در صورتی نیاز به مشاوره حضوری خواهد بود که پیچیدگی خاصی در پرونده شما وجود داشته باشد.

چرا باید مؤسسه حقوقی تهران مدافع را برگزینیم؟

اگر تا به حال از خدمات حقوقی مؤسسه‌های مختلف استفاده کرده‌باشید، آگاهی نسبی از نحوه ارائه این خدمات دارید. در بسیاری از موارد در مؤسسه حقوقی تهران مدافع سعی شده است که مشاوره رایگان مناسب با شرایط فرد مخاطب ارائه شود. یک بار استفاده از این خدمات، شما را به درک کاملی از کیفیت بالای این مجموعه خواهد رساند.

در کنار این موضوع، می‌توانید شاهد سرعت عمل بالای متخصصین و مشاورین ما در امر راهنمایی و پیشبرد کارها مشاهده کنید که خود نشان از تخصص و تجربه بالای مجموعه دارد.

مؤسسه حقوقی تهران مدافع، با همراهی مجموعه مجرب از وکیل غرب تهران می‌تواند خدماتی مناسب و کامل به شما مخاطب عزیز ارائه دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5246748

منبع: مهر

کلیدواژه: مشاوره حقوقی خدمات مشاوره وکیل دادگستری کسب و کار گروه خودروسازی سایپا واحد صنعتی صنعت خودروسازی مواد ضدعفونی کننده سایپا فروشگاه های زنجیره ای صنایع غذایی مهاجرت تبلیغات اتوبوس مواد غذایی اشتغال استخدام استفاده کنید خدمات حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین