Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌وگو خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز عصر این کمیسیون عنوان کرد: این جلسه با حضور وزیر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه طبق برنامه و اعلام قبلی فرآیند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به موضوعات دارای سوال و ابهام پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجابت تصریح کرد: در این جلسه وزیر کشور به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ داد، اما ابهام در برخی مسائل و موضوعات به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر دارد و مقرر شد که کمیسیون شورا‌ها به این امر بپردازد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی متذکر شد: مقرر شد که کمیته مشترکی میان کمیسیون شورا‌ها و وزارت کشور تشکیل شود تا برخی مسائل مربوط به برگزاری انتخابات به صورتی جزیی و دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه دارد: به نظر می‌رسد که نیازمند اصلاح قانون انتخابات هستیم، اما با این حال نمی‌شود از برخی کاستی‌ها و کمبود‌ها از جانب عوامل اجرایی چشم‌پوشی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون شوراها انتخابات 1400 کمیسیون شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان