Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@16:47:42 GMT

نایب رییس اسکودا: آزمون وکالت حذف نشده است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۵۹۸۷

نایب رییس اسکودا: آزمون وکالت حذف نشده است

ابراهیم کیانی نایب رئیس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایرانی (اسکودا) درباره حواشی و شایعات پیش آمده در خصوص طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید اظهار کرد: برخی از روی کژفهمی یا با انگیزه‌های نادرست این شایعه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که براساس طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در کمیسیون جهش تولید، آزمون وکالت حذف شده است در حالی که در هیچ جا چنین مطلبی ذکر نشده و آزمون وکالت حذف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون‌های وکلا اجازه حذف آزمون را نخواهند داد

سخنگوی اسکودا با بیان اینکه به طور قطع در هیچ طرح و قانونی آزمون وکالت حذف نخواهد شد تصریح کرد: کانون‌های وکلای دادگستری اجازه حذف آزمون را نخواهند داد و بحث‌ها تنها در خصوص این است که معیار در آزمون وکالت ظرفیت عددی یا نصاب علمی باشد و ما معتقدیم که اگر قرار باشد پذیرش با نصاب علمی باشد، این نصاب باید با استانداردهای معمول تطابق داشته باشد همانطور که در آیین نامه  جدید ملاک استانداری لحاظ شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دفعات برگزاری آزمون در هرسال و یا مراحل برگزاری آزمون وکالت در طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تغییری خواهد کرد یا نه، گفت: براساس طرح کمیسیون جهش تولید نحوه برگزاری آزمون وکالت با گذشته فرقی نخواهد کرد جز آنکه نصاب علمی جایگزین ظرفیت عددی شده است.

منابع آزمون ۲۵ تیر تغییری نخواهد کرد

کیانی افزود: منابع اعلامی آزمون وکالت در آیین نامه جدید لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری در منابع آزمون ۲۵ تیرماه امسال تغییری ایجاد نخواهد کرد و منابع این آزمون همان منابعی است که از پیش اعلام شده است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1530457

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وکالت کانون وکلا قوه قضاییه آزمون وکالت حذف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری

به گزارش صدای ایران از ایرنا، امیرحسین ملاشور روز شنبه به خبرنگاران گفت: حادثه سقوط توسط ساکنان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و بر اساس آن فرد حادثه دیده هنگام نصب آسانسور از روی داربست نمای ساختمان به ارتفاع حدود ۱۵ متر، بر روی سقف خارجی کابین آسانسور سقوط کرده بود.

وی اظهار داشت: مأموران آتش‌نشانی، فرد مصدوم را که از ناحیه کمر، دست و پا دچار آسیب شدید بود با عملیات پیچیده فیکس کرده و به نقطه امن سطح زمین انتقال دادند.

این مسئول افزود: سرعت عمل آتش نشانان در رسیدن به محل حادثه و دقت آنان در انجام عملیات باعث نجات کارگر نصاب آسانسور شد و فرد مصدوم جهت مداوا و اعزام به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس شد.

نجات خانواده گم شده در مسیر کوهنوردی پردیس

مسئول آتش نشانی پردیس اعلام کرد: خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از پنج ساعت گشت و گذار توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال احمر پردیس، پیدا شدند.

ملاشور خاطرنشان کرد: به دنبال گم شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون یک و زون پنج فاز ۱۱ شهر پردیس و آبشار کمرد، ۲ تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آنها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند.

وی ادامه داد: نیمه شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و سه نوه که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از ۶ ساعت هنوز برنگشته بودند؛ آتش‌نشانی دو تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

مسئول آتش‌نشانی پردیس با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر گفت: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود پنج ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ی گم‌شده را در پای کوه یافتند.

این مسئول اضافه کرد: پدربزرگ به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز ۱۱ پردیس رفته بودند با توجه به طول مدت بی خبری از آنها، والدین کودکان با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند.

وی افزود: نیرو‌ها به صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست وجو قرار دادند تا اینکه پس از پنج ساعت جست وجوی بی وقفه، پدربزرگ و بچه‌ها پیدا شده و تحویل خانواده‌شان شدند.

فردی در ارتفاعات دره بهشت پردیس پردیس سقوط کرد

مشئول آتش نشانی شهر پردیس گفت: در پی گزارشی اعلام شد که فردی در ارتفاعات دره بهشت پردیس واقع در فاز ۸ مسکن مهر پردیس سقوط کرده است.

ملاشور با بیان اینکه نیرو‌های عملیاتی هلال احمر پردیس به محل حادثه اعزام شدند، یادآور شد: این حادثه یک مصدوم داشت که دچار آسیب از ناحیه پا و زانو شده بود و پس از اقدامات اولیه توسط هلال احمر پردیس به بیمارستان الغدیر بومهن منتقل شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد