Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز سه شنبه  حین اهدای بخشی از خون خود به بیماران نیازمند، مشارکت در اهدای خون را یک مسوولیت خطیر اجتماعی و کمک به سلامت هموطنان دانست.

وی اظهارکرد:خون ماده حیاتی و بدون جایگزین است که تنها با اهدای بدون چشمداشت آن توسط شهروندان تامین می شود و بسیار مهم است که همه مردم در این زمینه خود را مسوول بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز، مسوولان را طلایه داران فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای فرهنگ ساز در کشور است و مسوولان و معلمان الگوهای دانش آموزان به شمار می روند.

 محمدرضا مهدی‌زاده نهادینه کردن اهدای خون در آموزش و پرورش  به عنوان یک برنامه مستمر را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد: این حرکت بایستی یک ارزش اجتماعی تلقی شود.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سازمان انتقال خون وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است