Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشارکت خیرین در پروژه‌های زیرساختی بهداشت و درمان در استان یزد را خوب و قابل تقدیر ارزیابی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید نمکی دقایقی قبل در حاشیه حضور در شهرستان میبد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خوشبختانه علاوه بر افتتاح حدود 700 پروژه بهداشتی در کل کشور، از شهرستان یزد، توانستیم تعداد قابل توجهی پروژه‌های استان که بیشتر خیرین محترم در آن مشارکت داشتند را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: زیرساخت‌هایی مثل اورژانس، بیمارستان‌های مختلف و مراکز بهداشتی در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری رسید که باید از خیرین، نمایندگان و مسئولان محترم استان برای فراهم شدن این پروژه‌ها تقدیر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مشارکت بسیار بسیار خوبی بین مردم و ساختار وزارت بهداشت در پیشرفت پروژه‌های خیرساز شکل گرفته که اقدام بسیار خوبی در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان است.

وزیر بهداشت در یزد: سازمان جهانی بهداشت ‌مدل ایران در مبارزه با کرونا ر‌ا "برتر"، "منطقی‌" و "پربهره‌" اعلام کرد/ ‌نگذاشتیم ‌بیماران کرونایی ‌سرگردان باشندمعاون وزیر بهداشت: با افتخار می‌گویم برنامه واکسیناسیون روتین کشور برای یک نفر هم عقب نیفتادوزارت بهداشت ارز اختصاصی برای خرید دستگاه سونوگرافی را از ترجیحی به نیمایی تغییر داده است

نمکی همچنین اظهار امیدواری کرد که این پروژه‌ها همچنان تقویت شود و وزارت بهداشت هم به سهم خود در پروژه‌های خیرساز حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/785/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند

یاسر محمد جونی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گتوند گفت: فرزند آوری و جوانی جمعیت یکی از اهداف عالیه دولت است، که این موضوع در سطح کشور، استان و خاصه شهرستان گتوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

او می گوید: از ادارات مربوطه در شهرستان انتظار می رود بیش از پیش در این رابطه اهتمام بیشتری داشته باشند و در فرهنگ سازی و ترویج فرزند آوری و جوانی جمعیت تلاش بیشتری داشته باشند.

 میلاد صافی معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: فرزند آوری یک مبحث گسترده ای است، که ما نمی توانیم یک ارگان را در این خصوص دخیل بدانیم، بلکه از حاکمیت تا وضعیت اقتصادی و معیشتی و ...به این موضوع ارتباط مستقیم دارند، که مرکز بهداشت درمان گتوند در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت در سطح شهرستان برنامه هایی را شروع کرده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۲ مرکزهای مشاوره ازدواج، باروری و آمادگی های زایمان در سطح شهرستان مداوم برقرار بوده است، که پیرو همین مسئله مقرر شده است که در سال ۱۴۰۳ دو مرکز مشاوره فرزند آوری و جوانی جمعیت در شهرهای جنت مکان و سماله دایر شود.

او می‌گوید: هدف از ایجاد مراکز مشاوره در سطح شهرستان گتوند، برای مشاوره و آموزش دادن به خانواده ها در خصوص فرزند آوری و جوانی جمعیت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: در سال ۱۴۰۱ مرکز بهداشت و درمان  در سطح شهرستان ۶۸ درصد به خانواده ها مشاوره داد، که در سال ۱۴۰۲ به ۹۶ درصد رسیده است، امیدواریم که در سال ۱۴۰۳ این مشاوره هادر سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید