Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پسکوف روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که در زمان حاضر گفت و گوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با طرف عربستانی برنامه ریزی نشده است. 

روسیه با عربستان سعودی در چارچوب اوپک پلاس برای تثبیت قیمت نفت در بازار جهانی همکاری می کند و در این راستا پوتین در سالهای اخیر چندین بار با سلمان پادشاه عربستان و محمد بن سلمان ولیعهد گفت و گوی تلفنی یا حضوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی در مورد اختلاف ها در مواضع روسیه و عربستان سعودی در مورد توافق اوپک پلاس اظهار داشت که تماس ها در این زمینه را الکساندر نوواک معاون نخست وزیر روسیه برعهده دارد.

وی افزود: نوواک مقدمات برای دیدارها در این زمینه را نوواک فراهم می کند و وی باید به سوال های در این مورد پاسخ دهد.

اجلاس وزیران اوپک پلاس برای روز اول ماه جولای (روز پنجشنبه) برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، ائتلاف اوپک پلاس متشکل از ۲۳ کشور پس از همه گیری کرونا و ضربه به اقتصاد جهانی در سال گذشته، رویکرد کاهش شدید تولید نفت را به اجرا گذاشتند.

اما این کارتل از اوایل ماه می (اردیبهشت) شروع به افزایش تولید سخاوتمندانه تری کرده، زیرا بهای نفت رو به افزایش گذاشته و اوضاع بهداشت و سلامت در کشورهای توسعه یافته بهبود یافته است.

نوواک معاون نخست وزیر روسیه روز ۱۱ خرداد ماه اعلام کرده بود که کشورهای عضو اوپک پلاس در ماه جولای (تیرماه ) تولید نفت خود را روزانه ۴۴۱ هزار بشکه افزایش می دهند.

به گزارش ایرنا، نوواک مسوول امور انرژی در دولت روسیه، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ در پایان نشست وزیران اوپک پلاس خاطرنشان کرد: بهای نفت در بازار جهانی در چند ماه اخیر تثبیت شده و این وضعیت حاکی از توازن ایجاد شده در بازار است.

وی ادامه داد: قیمت های نفت که در بازار جهانی نفت در چند ماه اخیر شاهد بودیم کمابیش ثبات یافته است و این وضع نشانه افزایش تدریجی سطح تقاضا برای خرید نفت و احیای بازار است.

معاون نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد که کشورهای عضو اوپک پلاس به احیای سریع سطح تقاضای نفت و فرآورده های نفتی در جهان تاکید دارند.

برچسب‌ها اوپک روسیه عربستان سعودی ولادیمیر پوتین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوپک روسیه عربستان سعودی اوپک روسیه عربستان سعودی ولادیمیر پوتین عربستان سعودی اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است