Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:54:46 GMT

آنتونیو باندراس در نقش یک روزنامه‌نگار جنایی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۶۱۲۹

آنتونیو باندراس در نقش یک روزنامه‌نگار جنایی


به گزارش تابناک، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: مینی سریال «هیولای فلورانس» بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «ماریو اسپتزی» و «داگلاس پرستون» ساخته خواهد شد و «آنتونیو باندراس» برای بازی در نقش «اسپتزی» که یک روزنامه نگار جنایی بود مقابل دوربین خواهد رفت.

داستان کتاب «هیولای فلورانس: یک داستان واقعی» که دستمایه ساخت این سریال شده است، روایتگر تحقیق و بررسی «ماریو اسپتزی» و «داگلاس پرستون» درباره مجموعه ای از قتل ها از اواخر دهه ۱۹۶۰ تا اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو نویسنده زمانی خود بخشی از داستان شدند که دادستان به آنها برای دست داشتن در این سری قتل ها مشکوک شد.

«نیکلای آرسل» نویسنده و کارگردان دانمارکی کارگردانی این سریال شش قسمتی را بر عهده خواهند داشت و فیلمبرداری آن در فلورانس، ساردینا و توسکانی انجام خواهد شد.

«آنتونیو باندارس» بازیگر شناخته شده اسپانیایی در فصل دوم سریال «نابغه» در نقش «پابلو پیکاسو» بازی کرد و پس از آن در فیلم سینمایی اکشن و کمدی «محافظ همسر هیتمن» بازی کرده است که هم اکنون در حال اکران است. او همچنین به زودی در کمدی اسپانیایی «رقابت رسمی» در مقابل «پنه لوپه کروز» بازی خواهد کرد که «ماریو کوهن» و «گاستون دوپرات» کارگردانی آن را بر عهده خواهند داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 آنتونیو باندراس پلیسی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)

عصر ایران- هفته نامۀ 29 سالۀ «امید جوان» با اختصاص روی جلد خود به تصویر ایفاگر نقش حسن صباح در سریال مصری «حشاشین» منع نمایش آن را به منظور مقابله با تحریف تاریخ بی فایده دانسته و نوشته وقتی خودمان به تاریخ خودمان نپردازیم و سریال نسازیم دیگران این کار را انجام می دهند.

    امید جوان با انعکاس دیدگاه خبرگزاری رسمی دولت در دفاع از این ممانعت و بی اثر بودن سریال و نظر سید عبدالجواد موسوی - روزنامه نگار- در بی حاصل بودن این اقدامات به خوانندگان خود قول داده در یکی از شماره های آینده خسرو معتضد به تفصیل به این سریال خواهد پرداخت.

   تاریخ پژوه مشهور که خود با ذبیح الله منصوری نویسنده «قلعه الموت» آشنا بوده پی گیر و علاقه مند سریال های تاریخی است.

   امید جوان نوشته :علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح و قلعه الموت موجب استقبال از سریال مصری «حشاشین» شده و چاره کار را در این دیدند که از سکوهای نمایش خانگی حذف کنند ولی مگر در این روزگار می شود مردم را از تماشای آنچه دوست دارند منع کرد؟ بله، تاریخ واقعی ما نیست ولی مگر دست کارگردانان ما برای ساخت سریال تاریخی باز است یا صدا وسیما اجازه می دهد که با نگاه غیر ایدیولوژیک به تاریخ نگریسته شود؟

   درباره مرحوم منصوری هم یادآور شده:یکی از دلایل محبوبیت و شهرت ذبیح الله منصوری که افسانه و تاریخ را به هم می آمیخت همان رمان قلعه الموت بود و با این پیشینه استقبال و حداقل کنج کاوی درباره این که حشاشین چه تصویری از حسن صباح و باطنی ها ترسیم کرده شگفت آور نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»

دیگر خبرها

  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟