Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خانه ملت، در جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، به اتفاق آرا، به عنوان رییس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی، انتخاب شد.

رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، در این خصوص گفت: فعال کردن دیپلماسی پارلمانی و گفت وگو با اعضای پارلمان‌های کشورهای تحریمی که بیش از ۳۰ کشور هستند، ظرفیت عظیمی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوش‌آبادی افزود: با فعال شدن باشگاه کشورهای تحریمی و ایجاد ساز و کار بین‌المللی، و هم‌گرایی و هم افزایی این کشورها با یکدیگر، آثار منفی تحریم‌های ظالمانه را به حداقل خواهد رساند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه و چند جانبه کشورهای تحریمی با یکدیگر، گسترش روابط و مناسبات جمعی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: یارگیری بین‌المللی و تلاش هماهنگ همه کشورهای مورد تحریم و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مختلف این کشورها، موجب بی‌اثر شدن آثار اقتصادی تحریم‌های آمریکا خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: وفاق و همبستگی کشورهای تحریمی را گامی مهم و بهترین راهبرد برای مصون‌سازی کشور دانست و تاکید کرد اتحاد استراتژیک کشورهای تحریمی، موجب هراس آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گر خواهد شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تحریم ورامین ایالات متحده آمریکا حسین نوش آبادی پیشوا قرچک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم ورامین مجلس شورای اسلامی تحریم ورامین ایالات متحده آمریکا حسین نوش آبادی پیشوا قرچک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کشورهای تحریمی نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود